Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@04:22:30 GMT

تساوی بدون گل استقلال و سایپا در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۱۷۲۷

تساوی بدون گل استقلال و سایپا در نیمه نخست

مصاف استقلال و سایپا در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و سایپا به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.

دو تیم در ابتدای بازی، موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای داشتند و سعی کردند به نیمه زمین یکدیگر نزدیک شوند اما تلاش شاگردان فرهاد مجیدی و فراز کمالوند در ابتدای بازی نتیجه‌ای در بر نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۶ بازی، مهدی قایدی با حضور در محوطه جریمه سایپا، سعی داشت دروازه سایپا را تهدید کند اما این بازیکن توسط بازیکن سایپا سرنگون شد. این صحنه اعتراض تیم استقلال را در پی داشت اما تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی بود.

آبی‌پوشان پایتخت تا دقیقه ۲۵ بازی، توپ و میدان را در اختیار داشتند و چند حرکت موثر در روند بازی ایجاد کردند ولی حرکات شاگردان مجیدی نتوانست تغییری در نتیجه ایجاد کند.

آرش رضاوند در دقیقه ۲۸ بازی، از پشت محوطه جریمه سایپا شوتی روانه دروازه حریف کرد که این ضربه با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۰، استقلال فشار بیش‌تری به محوطه جریمه نارنجی‌پوشان آورد. در مقابل فشارهای آبی‌پوشان، سایپا موفق شد حملات شاگردان مجیدی را به خوبی دفع کند تا بازی با نتیجه بدون گل ادامه پیدا کند.

در پایان تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل اول بازی در نیمه اول، نتیجه‌ای نداشت تا این بازی در این نیمه با تساوی بدون گل پایان یابد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، بابک مرادی، مهدی قایدی، آرمان رمضانی، سبحان خاقانی و آرش رضاوند

ترکیب سایپا: کوروش ملکی، کمال الدین نیکخوی، رضا علیاری، امیر حسین حسین‌زاده، مجید علیاری، حسین ماهینی، مهرداد حیدری، سینا مریدی، مجتبی لطفی، صادق بارانی و رح‌الله سیف اللهی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال سايپا ليگ برتر فوتبال ایران تساوی بدون گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد تا تکلیف تیم صعودکننده به بازی فینال در دیدار برگشت مشخص شود.

این بازی در حالی به نتیجه مساوی به پایان رسید که شاگردان توماس توخل تا هفت دقیقه مانده به پایان وقت قانونی بازی با نتیجه از حریف پیش بودند اما اشتباه کیم مین جائه و پنالتی‌ای که به رئال مادرید تقدیم کرد باعث شد که فرصت کسب پیروزی را از دست بدهند.

ابرل پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره عملکرد تیمش اظهار داشت: «این نتیجه مثل این است که بازی بین دو نیمه مساوی شده باشد. اگر در مادرید بتوانیم همین بازی را ارائه کنیم و دو یا سه اشتباه در خط دفاعی نداشته باشیم می‌توانیم برنده شویم.

همه بازیکنان بایرن باید به خوبی از این موضوع مطلع باشند که شما نمی‌توانید هیچ اشتباهی برابر رئال مادرید انجام دهید. تسلط کامل توپ و میدان در اختیار ما بود و بر آنها غلبه کرده بودیم اما اشتباهاتی انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند