Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@12:11:26 GMT

ماشین‌سازی با این ۱۱ نفر به دنبال بقا

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۱۸۵۱

ماشین‌سازی با این ۱۱ نفر به دنبال بقا

نفرات اصلی ماشین‌سازی تبریز مقابل فولاد مشخص شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز که در حال حاضر قعرنشین لیگ برتر است و در صورت از دست دادن حتی یک امتیاز دیگر زودتر از پایان فصل به لیگ یک سقوط می‌کند، از دقایقی دیگر مقابل فولاد خوزستان قرار می‌گیرد.

 

محمدامین رضایی، وحید نعمتی، سیروس صادقیان، سید محمد حسینی، اتابک زارعی، منصور باقری، سعید حسین‌پور، سید محمد ابوترابی، ایمان باصفا، هاتف نادری و بهمن سالاری بازیکنانی هستند که ترکیب ماشین‌سازی تبریز مقابل فولاد را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خروج محمدامین اسدی از ترکیب و اضافه شدن سعید حسین‌پور به جمع نفرات اصلی، تنها تغییر علیرضا اکبرپور در ترکیب امروز ماشین‌سازی نسبت به بازی هفته گذشته مقابل مس رفسنجان است.

ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «سخنان کامران غضنفری درمورد پیشنهاد اعطای وام و خودرو و عضویت در کمیسیون دلخواه در قبال رای به فرد مشخص برای ریاست مجلس بسیار نگران‌کننده بود. اگر از همین ابتدا تطمیع جای شایسته‌سالاری را بگیرد مجلس دوازدهم قبل از شروع به کار محکوم به شکست خواهد بود که البته اینبار فرق میکند.»

او این مطلب را با هشتگ تحول منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • ترکیب تراکتور مقابل استقلال؛ سورپرایز مطهری برای نکونام
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟