Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:20:12 GMT

شهریار باز هم در قامت گلزن یحیی

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۲۰۱۲

شهریار باز هم در قامت گلزن یحیی

پرسپولیس خیلی زود موفق شد برابر آلومینیوم اراک به گل دست یابد تا همانند سپاهان در آستانه برد قرار داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل محمدی که دقایقی بعد از بازی سپاهان مقابل نفت آبادان برابر آلومینیوم اراک قرار گرفته بودند، توانستند روی حرکت دیدنی مهدی ترابی و ضربه تمام کننده شهریار مغانلو به گل دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرکت انفرادی مهدی ترابی از میانه میدان و عبور از چند مدافع آلومینیوم اراک در نهایت با پاس در عرض این هافبک بازیساز در دهانه دروازه برای شهریار مغانلو همراه شد تا مهاجم سرخ‌ها ساده ترین راه را برای گلزنی در پیش داشته باشد.

 

نکته جالب توجه این گل این بود که این دو (مغانلو و مهدی ترابی) پیش از صحنه گل دو بار با یکدیگر یک و دو کرده بودند و در نهایت این موقعیت مناسب نصیب آنها شد تا به گل برتری برابر حریف دست یابند و شانس مناسبی برای کسب برد در این بازی پیش رو داشته باشند.

پرسپولیس تهران شهریار مغانلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا آزادی که در ابتدای فصل و با حضور سید مهدی رحمتی از تیم فوتبال آلومینیوم راهی نساجی شده بود، توانست آمار خوبی را در نیم فصل اول از خود در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به جای بگذارد.

آزادی تاکنون ۲۲ بازی برای نساجی در لیگ برتر به میدان رفته و توانسته ۴ گل به ثمر برساند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز با انجام ۶ بازی آمار خوب ۴ گل زده را از خود به ثبت رساند تا در مجموع در این فصل برای نساجی ۸ بار گلزنی کرده باشد.

آزادی با حضور ساکت الهامی، نتوانسته روزهای خوب خود را در نیم فصل اول تکرار کند و با اینکه در اکثر دیدارهای تیمش به عنوان بازیکن ثابت در زمین حضور داشت، در دو دیدار اخیر برابر سپاهان و ذوب آهن به دلیل عملکرد ضعیف نتوانست تا انتهای بازی در زمین حضور داشته باشد.

آخرین گل آزادی به دیدار برابر پیکان در هفته شانزدهم بر می‌گردد و در سال جدید او موفق به گلزنی برای تیمش نشده است. آزادی حتی در نیم فصل به تیم پرسپولیس هم پیشنهاد شده بود و در بازی امروز تیمش برابر سرخ‌پوشان تهرانی او امیدوار است تا درخشش خوبی را داشته باشد و به ناکامی‌های خود پایان دهد.

کد خبر 6097930

دیگر خبرها

  • آمارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر| پورحمیدی از کاپیتان استقلال سبقت گرفت/ جایگاه مطمئن آقای گلی مغانلو
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)