Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم تراکتور تبریز و گل‌گهر سیرجان در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۵ امشب شنبه در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

قضاوت این دیدار بر عهده رضا کرمانشاهی است. او در نیمه نخست به آقاجانپور و صادقی از تیم گل گهر کارت زرد نشان داد و این بازی در نیمه نخست اخراجی درپی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از آغاز بازی قلعه نویی سرمربی گل گهر که سابقه حضور در نیمکت تراکتور را در سال‌های گذشته نیز دارد، به سمت فیروز کریمی سرمربی سرخ پوشان فوتبال تبریز رفت و با وی خوش و بش گرمی داشت.

حضور رضا شکاری با پیراهن گل گهر مقابل تراکتور پس از حواشی بسیاری که جدایی این بازیکن از تیم تبریزی داشت، او را به یکی از چهره‌های ویژه بازی امروز تبدیل کرده است. شکاری امروز با بازیکنان تراکتور خوش و بش کرد و در نیمه اول چند موقعیت گلزنی نیز از دست داد.

وزش شدید باد در ورزشگاه باعث شد تا نیمکت نشینان گل گهری که به این هوای مطبوع و خنک تبریز عادت ندارند به پتو و کاپشن پناه ببرند. آنها با پتو روی نیمکت نشسته‌اند و نظاره گر بازی هستند.

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، سامان نریمان جهان، بهزاد سلامی، اکبر ایمانی، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی تیکدری، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده بازیکنان تراکتور در این دیدار هستند.

مهرداد بشاگردی، علیرضا آرتا، میلاد زکی‌پور، علیرضا علیزاده، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، محمد آقاجان پور، سعید صادقی، رضا شکاری، مرتضی تبریزی و یونس شاکری نیز بازیکنان گل گهر در این بازی هستند که امیر قلعه‌نویی تلاش می‌کند با کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه شانس خود را برای کسب سهمیه رقابت‌های آسیایی حفظ کند.

تیم فوتبال گل‌گهر با ۳۸ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و یکی از گزینه‌های اصلی کسب سهمیه آسیایی محسوب می‌شود.

تراکتوری‌ها هم با هدایت فیروز کریمی و با ۳۶ امتیاز در جایگاه هشتم رقابت‌های لیگ برتر حضور دارند.

کد خبر 5254925

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور تیم گل گهر سیرجان امیر قلعه نویی ویروس کرونا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه قطعی برق گرگان خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل ایلام عکس استانها شیراز اراک مصرف برق گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو