Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه شنبه شب در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان در ورزشگاه نقش جهان به برتری چهار بر یک دست پیدا کرد.

شاگردان محرم نویدکیا برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز به پیروزی در این دیدار خانگی داشتند و در نهایت به این مهم دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل اول خیلی زود و در دقیقه پنج زده شد. حرکت تکنیکی و چشم‌نواز سروش رفیعی با یک ارسال زمینی و فوق‌العاده همراه شد تا سجاد شهباززاده از درون محوطه ۶ قدم توپی که به پایش نگرفته بود را هرطوری بود وارد دروازه فرزین گروسیان کند.

۳۰ دقیقه بعد مهاجم نوک طلایی‌پوشان در قامت پاس گل دهنده ظاهر شد و روی یک حرکت یک و دو، محمدرضا حسینی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا شماره هفت باتجربه سپاهان فاصله را ۲ برابر کند. نیمه نخست با همین ۲گل به اتمام رسید.

در نیمه دوم شاگردان سیروس پورموسوی نمایش خوبی داشتند و از روی یک اشتباه توانستند به حداقل حق خود برسند. محمد نژادمهدی در قلب خط دفاعی سپاهان قصد عبور از رضا خالقی‌فر را داشت ولی مهاجم کهنه‌کار صنعت نفت توپ‌ربایی کرد و توانست دروازه پیام نیازمند را باز کند و فاصله را در دقیقه ۷۱ به حداقل برساند.

بعد از این گل محرم نویدکیا تغییراتی را به وجود آورد و همین مساله دوباره نبض بازی را در اختیار تیمش قرار داد. در دقیقه ۸۳ حرکت خوب دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست باعث شد تا سپاهان به گل سوم برسد. پاس این بازیکن ملی‌پوش در دهانه دروازه به شهباززاده رسید و مهاجم سپاهان سومین گل تیمش و نوزدهمین گل خودش در این فصل را به ثمر رساند. البته که این پایان ماجرا نبود و عزت‌الله پورقاز در دقیقه ۹۵ روی ارسال احسان حاج‌صفی از سمت راست با یک ضربه سر گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا یک برد پرگل برای طلایی‌پوشان به ثبت برسد.

در نهایت سپاهان با پیروزی در این دیدار ۵۶ امتیازی شد و موقتا و شاید برای چند دقیقه بالاتر از پرسپولیس در صدر جدول قرار گرفت و نشان داد قصد کنار رفتن از کورس قهرمانی را ندارد. صنعت نفت هم پس از سه بازی بدون باخت دوباره شکست خورد تا با ۳۳ امتیاز در رده دهم قرار بگیرد.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، احسان حاج‌صفی، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری، سجاد شهباززاده.

ترکیب صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، محمد طیبی، مهدی حنفی، عبداله ناصری، امید خالدی، محمود مطلق زاده، امید حامدی فر، حسین ساکی، محمد رضا غبیشاوی، حسین زواری، رضا خالقی‌فر.

برچسب‌ها احسان حاج صفی سروش رفیعی سجاد شهباززاده باشگاه پرسپولیس صنعت نفت آبادان سیروس پورموسوی محرم نویدکیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احسان حاج صفی سروش رفیعی سجاد شهباززاده احسان حاج صفی سروش رفیعی سجاد شهباززاده باشگاه پرسپولیس صنعت نفت آبادان سیروس پورموسوی محرم نویدکیا صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد

 سرمربی تیم فوتبال سپاهان در حالی که نزدیک به ۱۵ دقیقه در نشست خبری حضور داشت، پس از مطرح شدن سوالی درباره ستاره‌های تیمش اقدام به ترک سالن نشست کرد.

به گزارش ورزش‌سه، سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر نسبت به پرسپولیس که فقط به کسب سه امتیاز و رسیدن به صدر جدول فکر می‌کرد، با آرامش بیشتری وارد زمین شد و وقتی سوت پایان به صدا درآمد مورایس به چیزی که در ذهن داشت و تیمش را برای رسیدن به آن آرایش داده بود، دست پیدا کرده بود. 

مورایس در نشست خبری هم پس از صحبت درباره مسایل فنی مسابقه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد، اما در ادامه با سوالی مواجه شد که سبب شد این مربی پرتغالی تازه مشرف شده به دین اسلام از کوره در برود و اقدام به ترک نشست کند. 

سوالی که مورایس را مجاب کرد تا نشست خبری را ترک کند، درباره ستاره‌های تیمش بود و خبرنگار از او پرسید که آیا می‌توان دلیل عدم نتیجه‌گیری سپاهان را خرید ستاره‌های پرشمار و عدم توانایی باشگاه در مدیریت آنها عنوان کرد؟

ترک نشست از سوی مورایس در حالی رخ داده که این مربی پرتغالی معمولا در نشست‌های خبری به سوالات مختلف و حتی بی‌ارتباط با مسابقه پاسخ می‌دهد، اما پس از طرح این سوال تصمیم به ترک سالن خبری گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!