Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:19:09 GMT

مطهری بهترین بازیکن دیدار استقلال و سایپا

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۲۷۵۸

ارسلان مطهری با دو گلی که وارد دروازه سایپا کرد، عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

به گزارش "ورزش سه"، سایپا در روزی که تمرکزش را روی کسب تک امتیاز بازی گذاشته بود، نتوانست مقابل بازی برتر استقلال کاری از پیش ببرد و فراز کمالوند در تقابل با تیم چند ماه پیشش، دستش از رسیدن به امتیاز کوتاه ماند و قافیه را به فرهاد مجیدی واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارسلان مطهری که ستاره استقلال در این بازی بود، در دقیقه 73 به جای آرمان رمضانی وارد زمین شد و در مدت کوتاهی که به میدان رفت، دو بار موفق به گلزنی شد تا خیال سرمربی تیمش را از بازگشتش به روند گلزنی راحت کند.


مطهری در این بازی تنها 17 دقیقه در زمین حاضر بود ولی موفق به دبل برابر خودروسازان شد. او گل نخستش را از روی نقطه پنالتی زد و با فریب کوروش ملکی سنگربان نارنجی پوشان، در دقیقه 80 قفل دروازه حریف را باز کرد و استقلال یک بر صفر پیش افتاد.

 


او در ادامه نیز با دریافت پاس خوب دانشگر، با شلیکی دیدنی و محکم از پشت محوطه جریمه، طاق دروازه حریف را به لرزه درآورد تا استقلال موفق شود با نتیجه دو بر صفر از سد سایپا عبور کرده و رتبه سومی خود را قطعی کند.


مطهری در این بازی 3 بار به سمت دروازه سایپا شوت زد که 2 مورد آن در چارچوب بود و هر دو نیز به گل تبدیل شد. او در زمان کمی که به میدان رفته بود، خیلی در جریان پاسکاری های تیمی قرار نگرفت ولی با این وجود 75 درصد پاس های او سالم به مقصد رسیدند.


مطهری در نهایت با کسب نمره 8.2، عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد و با یک دبل به موقع و حساس، به پیشواز شهرآورد روز پنج شنبه مقابل پرسپولیس رفت.

استقلال تهران ارسلان مطهری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران ارسلان مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن

بازیکنی که بدون هزینه به لورکوزن آمد و در کمتر از یک سال به یکی از بهترین های جهان تبدیل شد.

در جریان برتری ۲-۰ بایرلورکوزن مقابل آاس رم در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، الخاندرو گریمالدو بازهم درخشان ظاهر شد و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

گریمالدو که در آکادمی بارسلونا پرورش یافته و سابقه بازی در بارسلونا ب‌ را در کارنامه دارد، در ۲۸ سالگی زیر نظر ژابی آلونسو به بهترین فرم ممکن برای یک بازیکن در پست وینگ بک چپ رسیده است. او در تابستان گذشته پس از اتمام قراردادش با بنفیکا به عنوان بازیکن آزاد به لورکوزن پیوست و تاکنون در ۴۶ بازی برای این تیم در همه رقابت ها، آمار فوق العاده ۱۱ گل و ۱۸ پاس گل را ثبت کرده است.

گفتنی است فریمپونگ در پست وینگ بک راست نیز آماری عالی در فصل جاری دارد؛ ۱۳ گل و ۱۱ پاس گل در ۴۲ بازی برای لورکوزن.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • افسوس مطهری از نتیجه بازی استقلال (عکس)
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن