Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@18:35:50 GMT

با سئو اصولی و حرفه ای صدر نشین نتایج گوگل باشید!

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۳۲۸۸

توسعه فضای مجازی در دنیای امروز باعث گرایش اکثر کسب و کارها به سمت اینترنت شده و دیجیتال مارکتینگ در بین کاربران اینترنت پر رنگ‌تر از قبل شده است. تمام کسب و کارها با یک هدف واحد، آن هم افزایش فروش و رسیدن به درآمدزایی بالا پا به این عرصه می‌گذارند اما برخی از سایت‌ها به دلیل عدم آشنایی با سئو با شکست مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سئو به معنی بهینه سازی برای موتورهای جست و جو است و شامل مجموعه فعالیت‌ها و تکنیک‌هایی می‌‌شود که لازمه رشد سایت و رسیدن به رتبه‌های برتر هستند. خدمات بهینه سازی سایت بسیار گسترده است و اگر اصول آن به درستی رعایت شود، سایت شما برای همیشه صدرنشین نتایج گوگل خواهد شد. در ادامه بیشتر راجع به چگونگی رشد سایت با استفاده از خدمات بهینه سازی صحبت خواهیم کرد.

انواع خدمات سئو

خدمات بهینه سازی شامل سه گروه سئو کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری می‌شود. برای این که بتوانید در موتور جست و جوی گوگل نتایج خوبی کسب کنید باید از خدمات بهینه سازی به روش کلاه سفید استفاده کنید. بهینه سازی صفحه وب به روش کلاه سفید در واقع به خدمات و استراتژی‌های اصولی و تابع قوانین موتور جست و جو گفته می‌شود. بهینه سازی کلاه سیاه نیز به روش‌های غیر قانونی و حبابی گفته می‌شود که با پیاده سازی آن‌ها سایت در مسابقه سئو یکباره صعود می‌کند اما پس از مدتی موتور جست و جو سایت را تنبیه کرده و به قعر جدول می‌کشاند.  سئو به مثال مسابقه‌ای است که پیروز آن سایت‌های با خدمات کلاه سفید هستند.

چنین سایت‌هایی برای همیشه در صفحه اول گوگل قرار می‌گیرند و بازدید و ترافیک این سایت‌ها به صورت تصاعدی رشد می‌کند. در نهایت فروش آن‌ها با رشد چشمگیری همراه خواهد بود. این سایت‌ها به قدرتمندترین صفحات وب در گوگل تبدیل می‌شوند و هر سایت معمولی توان رقابت با آن‌ها را نخواهد داشت. در ادامه تکنیک‌ها و خدمات بهینه سازی که منجر به پیشرفت سایت و برندسازی می‌شوند را شرح می‌دهیم.

خدمات سئو شامل چند گروه می‌شود؟ سئو تکنیکال: این بخش از بهینه سازی صفحه وب به تکنیک‌های فنی مربوط می‌شود و شامل سرعت لود صفحات، امنیت وب سایت، رسپانسیو بودن، کدنویسی و غیره می‌شود. قبل از هر چیز باید بدانید که اولین قدم‌ها برای طراحی سایت باید به درستی انجام شود. این اقدامات شامل انتخاب صحیح دامنه یا آدرس سایت، خرید هاست یا محل بارگذاری صفحه وب، دانش برنامه نویسی، طراحی لوگو و غیره می‌شود. این عملیات لازمه شروع کار می‌باشد اما پس از مدتی که تعداد بازدید از سایت افزایش می‌یابد باید بتوانید سرعت لود صفحات را افزایش دهید تا کاربران هدف خود را از دست ندهید. از طرفی طراحی سایت باید به گونه‌ای انجام شود که تمام صفحات آن به خوبی بر روی انواع پلتفرم نمایش داده شود.

 از آن‌جا که اکثر کاربران با موبایل به اینترنت وصل می‌شوند، در ورود به برخی سایت‌ها با مشکل به هم ریختگی صفحات مواجه می‌گردند. در این زمان رسپانسیو بودن معنی پیدا می‌کند. بالا بردن امنیت سایت و داشتن گواهی‌نامه ssl نیز برای جلب اعتماد کاربران ضروری است.

بازاریابی محتوا: محتوای نگارشی مهم‌ترین بخش یک وب سایت است. باید بتوانید محتوی یونیک و مفیدی بر حسب نیاز مخاطب تولید کنید. در این بین شناسایی کلمات کلیدی پر سرچ و تولید محتوی در خور آن بسیار حائز اهمیت است. شما می‌توانید این کلمات را از سایت‌های قدر استخراج کنید و با رعایت چگالی متناسب در صفحه خود به کار ببرید. لینک سازی داخلی: به تمام لینک‌هایی که از سایت خود به صفحات دیگر داده می‌شود لینک داخلی گفته می‌شود. موتور جست و جوی گوگل اهمیت خاصی برای لینک داخلی قائل است و از آن‌جا که به خوبی بر فعالیت شما در سایتتان واقف است، نمره خوبی به شما خواهد داد. در نتیجه رتبه شما در گوگل افزایش می‌یابد. لینک سازی خارجی: این فعالیت‌ها خارج از سایت انجام می‌شود. به این صورت که شما می‌توانید با برقراری رابطه دوستانه و ایجاد تعامل با سایت‌های معتبر و بزرگ برای صفحه خود اعتبار بخرید. در واقع شما باید از سایت‌های دیگر بخواهید که لینک شما را در صفحه خود قرار دهند تا از طریق آن مشتریان بیشتری به سایت شما ارجاع داده شوند. لازم به ذکر است که تنها بک لینک‌های طبیعی باعث افزایش رتبه می‌شوند و دریافت بک لینک‌های فیک به ضرر سایت شما تمام می‌شود. سئو محلی: معمولاً کاربران هنگام خرید از سایت‌های فروشگاهی یا برای دریافت خدمات از سایت‌های خدماتی به آدرس فیزیکی این سایت‌ها توجه بسیاری دارند و طبیعتاً نزدیک‌ترین فروشگاه یا دفتر خدماتی به محل زندگی خود را انتخاب می‌کنند. بنابراین سئو محلی شانس شما را در بازدید و فروش بیشتر افزایش می‌دهد. آنالیز و خدمات مشاوره سئو: همان‌طور که گفتیم تمام سایت‌ها با هدف برندسازی وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ می‌شوند. بنابراین در این مسیر از روش‌های تبلیغاتی بسیاری استفاده می‌کنند. البته تبلیغات محدودیت زمانی دارند. در این بین بهترین مسیر برای رشد و موفقیت همان انجام خدمات بهینه سازی اصولی و حرفه‌ای برای سایت است. این در حالی است که گاهی برخی سایت‌ها با وجود پیاده سازی تمام تکنیک‌های سئو رشد چندانی نخواهند داشت. در این زمان به یک مشاور سئو نیاز دارید تا بتواند با آنالیز دقیق سایت نقاط ضعف آن را شناسایی کرده و با ارائه خدمات مشاوره حرفه‌ای به رتبه‌گیری و رشد سایت شما کمک کند. برای انجام خدمات سئو و مشاوره به کدام مجموعه رجوع کنیم؟

طراحی و بهینه سازی سایت به دانش و آگاهی بسیاری در زمینه برنامه نویسی و مدیریت نیاز دارد. به دلیل گستردگی خدمات مربوط به سایت اکثر صاحبان کسب و کارهای اینترنتی از این دانش محروم‌اند و اطلاعات کافی ندارند. به همین دلیل به یک متخصص و کارشناس سئو نیاز دارند تا بتوانند سایت‌ خود را به صدر جدول موتورهای جست و جو برسانند. شرکت‌های بسیاری در این خصوص وجود دارند که می‌توانید خدمات لازم را از آن‌ها دریافت کنید. البته پیدا کردن شرکتی که خدمات بهینه سازی کلاه سفید را با قیمت مناسبی ارائه دهد کار چندان ساده‌ای نیست. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌دهید برای دریافت هر نوع خدمات مربوط به بهینه سازی و خدمات مشاوره برای پیشرفت وب سایتتان به وب وان مراجعه کنید. وب وان با داشتن کادری متخصص و مجرب و سابقه درخشان در این عرصه بهترین خدمات سئو را ارائه می‌دهد. لینک زیر ادرس سایت وب وان می‌باشد.

https://webone.co

اخبار داغ 

سحر قریشی از صفا با ایمان تا بوسه ناتمام با طارمی! محسن خلیلی در طرفداری: دو بار گریه کردم، یک بار وقتی رباط دادم، یک بار وقتی به پرسپولیس گل زدم! امیدها برای حضور عیسی آل کثیر در دربی زنده شد برنامه کامل رقابت ورزشکاران ایرانی در المپیک توکیو تمام رویارویی های تاریخ ایتالیا و انگلیس داستان فراموش شده ادر؛ زننده گل قهرمانی یوروی پرتغال از کجا آمد و الان کجاست؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خدمات بهینه سازی موتور جست و جو سایت ها خدمات سئو کلاه سفید تکنیک ها سایت شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری

 نسرین بایزید آموزگار پایه اول دبستان شهید بهروز نژاد در قالب تجربه‌ تربیتی جدید در رفتار و نگرش دانش آموزان تغییر ایجاد کرده و منجر به بهبود مصرف بهینه آب شده است.

این معلم مراغه‌ای گفت: از طریق داستان‌گویی، مدال قطره آب، بطری تزئین شده آب و نمایش فیلم‌ها روش درست مصرف کردن آب را به دانش آموزان آموزش داده است.

وی افزود: این دانش آموزان در مدرسه با مدال آبی که بر گردن آویخته اند حامل انتقال پیام درست مصرف کردن آب به سایر دانش آموزان هستند.

نسرین بایزید گفت: دانش آموزان نگهبان آب در منزل نیز مرتب به اعضای خانواده درخصوص صرفه جویی در مصرف آب تذکر می‌دهند.

وی افزود: با هدف فرهنگ سازی مصرف بهینه آب و یا هر نعمت دیگر لازم است در همه مقاطع تحصیلی اقدامات مشابهی به اقتضای سن و پایه تحصیلی دانش آموزان اجرا شود.

معلم مراغه‌ای با این خلاقیت خود در جشنواره تجارب برتر تربیتی وزارت آموزش و پرورش برگزیده کشوری معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • این خانه یک سرایدار است، همین قدر زیبا! (+تصاویر)
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند