Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های صهیونیستی از گفت‌وگوی تلفنی رئیس این رژیم و پادشاه اردن خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "اسحاق هرتزوگ" رئیس رژیم صهیونیستی عصر شنبه به وقت تهران با عبدالله دوم پادشاه اردن تلفنی گفت‌‌وگو کرد.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که هرتزوگ در این گفت‌وگوی تلفنی از پادشاه اردن به دلیل بازگشت روابط سیاسی بین اردن و تل‌آویو به روند طبیعی خود تشکر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، هرتزوگ همچنین بر اهمیت روابط راهبردی بین اردن و تل‌آویو  تاکید کرده است.

رئیس رژیم صهیونیستی همچنین در این تماس تلفنی گفت که قصد دارد برای تقویت روابط بین اسرائیل  و اردن در زمینه‌های مختلف تلاش کند.

به گزارش رسانه‌های عبری، عبدالله دوم و هرتزوگ توافق کردند که تماس‌های دوجانبه را ادامه دهند.

وبگاه صهیونیستی "واللا" روز پنجشنبه اعلام کرده بود عبدالله دوم پادشاه اردن در کاخ خود با نفتالی بنت نخست‌وزیر اسرائیل دیدار کرده است.

این وبگاه به نقل از یک مقام سابق صهیونیست نوشت که دیدار ملک عبدالله و بنت هفته گذشته صورت گرفته و بسیار سازنده بوده است.

طبق این گزارش دو طرف در این دیدار بر  گشودن صفحه جدیدی در روابط دوجانبه توافق کردند.

جشن اردنی‌ها به مناسبت پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستیپیام خطرناک عبور 2 اردنی از مرز برای صهیونیست‌ها چیست؟تظاهرات گسترده اردنی‌ها در همبستگی با ساکنان محله «شیخ جراح» در قدس اشغالی

از سوی دیگر وزارت خارجه اردن روز پنجشنبه در بیانیه‌ای رسمی از دیدار ایمن الصفدی"، وزیر خارجه این کشور با "یائیر لاپید" وزیر خارجه اسرائیل در منطقه مرزی پل ملک حسین خبر داد.

دو طرف در این دیدار طرفین بر افزایش 50 میلیون متر مکعبی سهمابه اردن از آب‌های مشترک و افزایش صادرات اردن به کرانه باختری از 160 میلیون دلار در سال به 700 میلیون دلار در سال توافق کردند.

در پی خودداری اسرائیل از افزایش سهمابه اردن از آب‌های مشترک و مشکلات پیش آمده در سفر ولیعهد اردن به بیت المقدس روابط دو طرف تیرده شده بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل اخبار اردن رژیم صهیونیستی اسرائیل اخبار اردن رژیم صهیونیستی پادشاه اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر

وزیر امور خارجه کشورمان و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌و‌گو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌و‌گو و تبادل نظر کردند.

طرفین در این تماس آخرین وضعیت تحولات فلسطین و تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک جاری برای توقف فوری تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه و نسل‌کشی مردم بی‌دفاع فلسطین و راه‌های تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به غزه را مورد بررسی قرار دادند.

قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزهبازدید بلینکن از یک گذرگاه کلیدی در غزهتمجید جهاد اسلامی از خیزش گسترده دانشجویی در حمایت از غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی هنیه و رئیس اطلاعات مصر درباره مذاکرات/هیئت حماس به‌زودی در قاهره
  • کلمبیا قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد
  • تقدیر حماس از تصمیم کلمبیا در قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • چرایی بدل شدن اردن به بخشی از سپردفاعی در خدمت صهیونیست‌ها
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه