Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که احصای مشکل کمیت و کیفیت آب شرب در نقاط مختلف استان البرز از سال گذشته به عنوان یک اولویت و ضرورت مدنظر بوده است، گفت: توجه به کیفیت آب شرب به ویژه در شهر فردیس اهمیت بالایی دارد، چون در حال حاضر زیرساخت‌ها در این شهر از استاندارد‌های موجود عقب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که حدود ۱۰ سال است که البرز پیرو مصوبه دولت از پایتخت جدا شده است، اما متاسفانه زیرساخت‌ها در این استان متناسب با رشد جمعیتی نیست، افزود: در شهر فردیس به عنوان متراکم‌ترین شهر کشور این عقب افتادگی‌ها بیشتر است.

عسگری گفت: با توجه به وجود ۶۰ حلقه چاه در فردیس و تامین آب مورد نیاز جمعیت این شهرستان از منابع آبی زیرزمینی باید به این مسئله توجه شود که با کاهش تراز آب این منابع و از طرفی فرو نشست زمین دچار چالش‌های بیشتری می‌شویم.

او افزود: مشکلات موجود در فردیس در زمینه آب شرب خانگی مسئله نگران کننده‌ای است، به همین دلیل دریافت سهمیه‌ از آب‌های سطحی اهمیت بالایی دارد، خوشبختانه در این راستا سال گذشته توانستیم ۵۵ میلیون مترمکعب حق آبه به عنوان سهمیه استان البرز از دو سد طالقان و کرج دریافت کنیم که بخشی از آن سهم فردیس است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کیفیت آب آب شرب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا روبروی یوونتوس به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی رضایت دادند اما اتفاق بدی در این بازی برای شاگردان دانیله ده‌روسی رخ داد.

دیبالا که در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته بود، در اواخر نیمه اول احساس دردی در ناحیه عضله سه سر ران در پای راستش داشت و به همین دلیل در ابتدای نیمه دوم زمین بازی بیرون رفت و جایش را به نیکولو زالوسکی داد.

با وجود اینکه مصدومیت این ستاره آرژانتین چندان جدی به نظر نمی‌رسید اما شرایط او باید از سوی تیم پزشکی رم بررسی شود و رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده‌اند که این احتمال وجود دارد که او نتواند تیمش را در بازی برگشت برابر لورکوزن در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا همراهی کند.

شاگردان ده‌روسی باید پنجشنبه شب در این دیدار به میدان برود و با توجه به اینکه فرصت زیادی برای برگزاری این بازی وجود ندارد ممکن است که شرایط دیبالا برای بازگشت به ترکیب رم مناسب نباشد و این خبر خوبی برای آنها نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • نگرانی از اعتراضات ضدصهیونیستی در عربستان،‌ مصر و اردن
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر