Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@08:35:07 GMT

سریال جام 2018 برای نیمار تکرار شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۳۷۳۷

نیمار، ستاره تکنیکی تیم ملی برزیل در نیمه اول دیدار مقابل آرژانتین بارها نقش بر زمین شد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول فینال رقابت های کوپا آمه ریکا در شرایطی با تک گل آنخل دی ماریا به سود آرژانتین تمام شد که بازی بسیار پربرخورد بود و در مجموع داور 21 بار مجبور به اعلام خطا روی بازیکنان دو تیم شد. مطابق انتظار نیمار بیشترین بازیکنی بود که از سوی بازیکنان آلبی سلسته مورد حمله قرار می گرفت و بارها شاهد به زمین افتادن این ستاره برزیلی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما جالب اینجاست در اواسط نیمه اول بود که حتی یک بار شورت ورزشی این بازیکن به علت خطای نیکلاس اوتامندی پاره شد. نیمار در نیمه اول چندین بار از شدت درد روی زمین غلت زد و بسیاری شرایط این بازیکن را با جام جهانی 2018 در روسیه مقایسه کردند.

 

در آن تورنمنت نیز بارها نیمار توسط بازیکنان حریف نقش بر زمین می شد و روی زمین افتادن های او سوژه کاربران در شبکه های اجتماعی شده بود. اگرچه در آن مقطع برخی نیمار را به تمارض و تلاش برای گرفتن خطا متهم می کردند، اما او بعدها از خود دفاع کرده و تاکید کرد هرگز چنین قصدی نداشته است. به هر حال نیمار در نیمه اول قادر به تاثیرگذاری خاصی روی دروازه آرژانتین نبود و بیشتر شاهد زمین خوردن های متوالی این ستاره تکنیکی در نقاط مختلف زمین استادیوم ماراکانا بودیم.

 

 

 

 

 

نیمار برزیل تیم ملی برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیمار برزیل تیم ملی برزیل نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به هواداران آرژانتین و چلسی

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال چلسی ادامه رقابت‌های این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد.

به گزارش مشرق، انزو فرناندز هافبک ۲۳ تیم ملی آژرانتین بعد از درخشش در ترکیب آلبی سلسته در جام جهانی ۲۰۲۲ و کسب عنوان قهرمانی، مورد توجه باشگاه چلسی قرار گرفت.

این هافبک آرژانتینی در تابستان سال ۲۰۲۳ با قراردادی بلند مدت به مبلغ ۱۰۷ میلیون پوند به چلسی پیوست که در نوع خود رقمی رکوردشکن به حساب می‌آید. این مبلغ رکورد نقل و انتقالات باشگاه چلسی یعنی انتقال ۹۷/۵ میلیون پوندی روملو لوکاکو از اینتر و همچنین رکورد انتقال ۱۰۰ میلیون پوندی جک گریلیش به منچسترسیتی به عنوان گران‌ترین خرید تاریخ لیگ برتر را شکست.

نشریه دیلی میل حالا در خبری مدعی شده که این هافبک ۲۳ ساله ادامه فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده است. همچنین مصدومیت او از ناحیه کشاله ران و اقدامات لازم برای درمان او آغاز شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • بانک مرکزی آرژانتین، نرخ بهره را کاهش داد
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی