Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: بر اساس گزارشات اعلام شده از ستاد ملی مقابله با کرونا، موج پنجم کرونا در کشور آغاز شده است.

سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس گزارشات اعلام شده از ستاد ملی مقابله با کرونا، موج پنجم کرونا در کشور آغاز شده و متأسفانه بسیاری از استان‌ها درگیر این موج شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در لرستان نیز شواهدی از ورود موج پنجم مشاهده می‌شود و تعداد شهرهای وضعیت قرمز استان از دو شهر به چهار شهر افزایش داشته است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: سایر شهرهای استان که هفته گذشته در وضعیت زرد قرار داشتند، وارد وضعیت نارنجی شده و فقط رومشکان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.

خادمی اضافه کرد: بررسی آمارها از افزایش روند بستری‌ها و متعاقب آن مرگ بر اثر کرونا در هفته‌های آتی حکایت دارد که لازم است مردم، اصناف و کسبه در روزهای آینده در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیشتر همکاری کنند.

وی تأکید کرد: تا می‌توان باید از ترددهای غیرضروری در سطح شهر، پارک‌ها و اماکن عمومی پرهیز کرد و ادارات نیز با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و استفاده از شرایط دورکاری کارکنان، نسبت به کنترل وضعیت بیماری اهتمام داشته باشند.

 استاندار لرستان ادامه داد: با توجه به ورود استان به موج جدید کرونا و افزایش سرعت انتقال ویروس جهش یافته موسوم به دلتا، از مردم می‌خواهیم هرگونه مراسم منجر به تجمع مانند عزاداری یا عروسی را برگزار نکنند و از حضور در این قبیل تجمعات اکیداً دوری کنند.

 خادمی اظهار کرد: تاکنون شواهدی از حضور ویروس دلتا در لرستان مشاهده نشده و تمامی مبتلایان جدید مربوط به ویروس قبلی هستند، اما باید در نظر داشت این ویروس تا مرزهای استان رسیده و در صورت ورود، افزایش شدت در موج پنجم را منجر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دکتر روحانی لرستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا موج پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری

استاندار لرستان رسانه‌های این استان را به ایجاد وحدت و افزایش امنیت سرمایه‌گذاری دعوت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، شامگاه چهارشنبه، در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای بر بلندای حضور، اظهار داشت: ایجاد وحدت یکی از مؤلفه‌های توسعه در لرستان است.

وی با درخواست از رسانه‌های لرستان برای دعوت مردم و شخصیت‌های سیاسی به وحدت، اضافه کرد: تقویت وحدت در این استان باید رویکرد خبرنگاران باشد.

رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان

استاندار لرستان تأکید کرد: سرمایه‌گذاران در صورت وجود وحدت به سرمایه‌گذاری در این استان ترغیب می‌شوند و امنیت سرمایه‌گذاری در لرستان نیز افزایش می‌یابد.

شفقت با بیان اینکه ایجاد وحدت برای افزایش نظارت‌ها مؤثر است، خاطرنشان کرد: نظارت برخلاف تفرقه‌افکنی است و برای رشد و تعالی اثرگذار است.

وی بیان کرد: رویکرد نظارتی بر مبنای هدایت، راهبری، کمک و مشاوره است و اصحاب رسانه می‌توانند مردم را به مشارکت برای ایجاد دعوت کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه مهربانی مردم این استان مشقت را برای «شفقت» آسان می‌کند، اعلام کرد: من به مهربانی مردم اطمینان دارم و مأموریت ما پیشرفت و توسعه همه‌جانبه در لرستان است.

شفقت با اشاره به تصویب روز لرستان در اول خرداد ماه، گفت: روز عملیات حاج عمران و 300 شهید این عملیات به‌نام این روز تصویب شده‌ است.

وی دربارۀ مطالبات رسانه‌ها برای اجرای قانون م.‌الف، اضافه کرد: این موضوع در شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان مطرح می‌شود تا خبرنگاران از مزایای آگهی‌های دولتی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • لرستان؛ سیاهپوشِ اختر ششم
  • راه های افزایش گلبول های قرمز
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • اگر خونتان غلیظ شده این راهکار‌ها را به کار بندید
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • هشدار قرمز بارندگی شدید؛ افزایش شدت بارندگی در تهران + فیلم
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان