Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سالن‌های سینمای موزه با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از فیلم سینمایی «دینامیت» در روزهای ابتدایی اکران تأکید کرد که فضای مجازی و حواشی رخ داده برای اکران در فروش این فیلم سینمایی تأثیرگذار بوده است.

آیت ملک‌نیا مدیر سالن‌های سینمای موزه در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، درباره اکران فیلم‌های کمدی در سینماها اظهار داشت: روزی که فیلم سینمایی «دینامیت» اکران شد فروش بسیار خوبی را شاهد بودیم اما سینماها تنها با فیلم کمدی رونق نمی‌گیرد و به نظر من هر فیلم جدید و با کیفیتی که اکران شود با تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب می‌تواند فروش قابل قبولی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک‌نیا خاطرنشان کرد: منظور من از تبلیغات بیشتر معطوف به تبلیغات رسانه‌ای بود. امروز فضای مجازی با تبلیغاتی که انجام می‌دهد و بحث‌هایی که در آن به راه می‌افتد در شناساندن فیلم‌ها به مردم بسیار تأثیرگذار است و به نظر من در فروش بسیار خوب فیلم سینمایی «دینامیت» هم کاملاً تأثیرگذار بوده است.

او افزود: جدا از تبلیغاتی که در فضای مجازی برای این فیلم شاهد بودیم حاشیه‌هایی که برای «دینامیت» به وجود آمد که بارها گفته‌ شد فیلم اکران نمی‌شود و بعد اکران شد مردم را به دیدن آن کنجکاو کرد و در فروشش بسیار تأثیرگذار بود. در یک سال اخیر که شرایط سختی را سینماها تجربه کردند دو فیلم «شنای پروانه» و «دینامیت» توانستند در زمان اکرانشان به سینماها رونق دهند.

مدیر سالن‌های سینمای موزه در ادامه تأکید کرد: متأسفانه هر بار که شاهد شدیدترین شدن شیوع ویروس کرونا بودیم سینماها اولین مکان‌هایی بودند که تعطیل شدند و امیدوارم این بار متولیان امر چنین تصمیمی نگیرند. طی این چند ماه که سینماها تعطیل بودند، بسیاری از مکان‌هایی که خطر بیشتری برای شیوع کرونا داشتند به فعالیت خود ادامه دادند.

ملک‌نیا در پایان اظهاراتش گفت: سینما یک محیط فرهنگی است و قطعاً افرادی که به آن‌جا مراجعه می‌کنند دغدغه‌های فرهنگی دارند و کسی که اینگونه است قطعاً پروتکل‌های بهداشتی را هم جدی می‌گیرد. سینمادارها هم با جدیت قوانین موجود برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و بعید می‌دانم در این مدت بیش از یک سالی که از شیوع کرونا می‌گذرد کسی در سینماها به این بیماری مبتلا شده باشد. امیدوارم مسئولان دیگر تصمیم به تعطیلی سینماها نگیرند و اجازه دهند که سینما بتواند به شرایط عادی بازگردد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موزه فیلم سینمایی تبلیغات فضای مجازی ویروس رسانه فضای مجازی فیلم سینمایی موزه ویروس اکران دینامیت شنای پروانه فیلم سینمایی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد