Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@04:25:37 GMT

چین ده ها تبعه خود را از افغانستان خارج کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۳۹۴۱

چین ده ها تبعه خود را از افغانستان خارج کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از گلوبال تایمز، با تشدید تنش و ناآرامی در افغانستان همزمان با خروج نظامیان ناتو از این کشور، چین ده‌ها شهروند خود را از افغانستان خارج کرد.

بر اساس این گزارش، یک هواپیمای شرکت «شیامن» چین ۲۱۰ نفر از اتباع این کشور را از فرودگاه کابل به فرودگاه بین المللی ووهان در استان هوبی چین منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که طبق اعلام گلوبال تایمز، آزمایشات از ابتلای ۵۲ نفر از ۲۱۰ نفر به ویروس کرونا حکایت داشت.

همچنین اداره امور کنسولگری چین در بیانیه ای به اتباع این کشور توصیه کرد که به منظور حفظ سلامت خود هرچه سریع‌تر افغانستان را ترک کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کرونای دلتا هور العظیم قطعی برق 1400 بحران آب چین افغانستان خروج اتباع کرونای دلتا هور العظیم قطعی برق 1400 بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ متفاوت ژیلا صادقی در خارج از کشور خبرساز شد(+عکس)

به تازگی عکسی از ژیلا صادقی در فضای مجازی منتشر شد و تیپ و استایل متفاوت او مورد توجه قرار گرفت. به نظر می‌رسد این تصویر در حاشیه یکی از سفرهای او به خارج از کشور گرفته شده است. چندی پیش این مجری با حضور در برنامه برمودا اظهار کرده بود که شهروند آمریکاست و شاید به آمریکا برگردد.

به گزارش برترین ها، این عکس ها در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند و با واکنش‌های زیادی از سوی کاربران رو به رو شده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • بانک جهانی خواستار حمایت از بخش خصوصی در افغانستان شد
  • تیپ متفاوت ژیلا صادقی در خارج از کشور خبرساز شد(+عکس)
  • طالبان خواستار بازگشت افغانستانی‌های مقیم خارج به وطنشان شد
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای