Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

"ریماک نورا" خودروی برقی که به عنوان سریع‌ترین خودروی جاده‌ای جهان شناخته می‌شود در خیابان‌های لندن دیده شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این خودروی ۲ میلیون پوندی که با حداکثر سرعت ۴۱۵ کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کند قادر است در کم‌تر از دو ثانیه از صفر به ۹۹ کیلومتر بر ساعت برسد.

این نخستین باری است که سریع‌ترین خودروی جاده‌ای جهان در خارج از کرواسی، کشور سازنده آن دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است این خودرو در توری ۸ ماهه در ۲۰ مکان مختلف جهان از اروپا تا آسیا و ایالات متحده امریکا حضور یابد. این خودرو هیچ گونه آلاینده‌ای منتشر نمی‌کند.

این هایپرکار با قدرت ۱۹۱۴ اسب بخار در شهر اسوتا ندلجا در نزدیکی زاگرب در کرواسی ساخته شده است.

طول این خودرو ۴ متر، عرض آن ۱.۹ متر و ارتفاع آن ۱.۲ متر است. وزن این خودرو ۲۱۵۰ کیلوگرم است. باتری‌های لیتیوم، منگز و نیکل این خودرو ۱.۴ مگاوات برق تولید می‌کنند. این خودرو ۸۰ درصد شارژ باتری را تنها ظرف مدت ۱۹ دقیقه انجام می‌دهد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خودروی برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو

شرکت مدیران خودرو در خصوص حادثه خودرو ایکس ۵۵ پرو توضیحاتی ارائه کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت مدیران خودرو طى اطلاعیه شماره یک خود در خصوص حادثه خودرو ایکس 55 پرو گفته است:

این شرکت به محض اطلاع از حادثه واژگونی خودروی ایکس 55 پرو که در مسیر قم به کاشان دچار سانحه گردید با تشکیل تیم فنی متشکل از واحدهای مختلف برای بررسی صحت و سقم موضوع و اطلاع از اوضاع مصدومین اقدامات لازم را معمول و تیم مذکور را به محل حادثه برای بازدید از خودرو و دلجویی از سرنشینان خودرو به محل گسیل داشته و در کوتاه ترین فرصت ممکن اطلاعات جامعی از کم و کیف این اتفاق را در راستای تنویر افکار عمومی و قاطبه مشتریان محترم که سرمایه اصلی و ماندگار شرکت هستند اطلاع رسانی خواهد کرد.

لذا این شرکت هرگونه حاشیه پردازی و تخریب اعتبار معنوی این شرکت را برنتابیده و به موازات بررسی اتفاق و جلب رضایت مشتری در فرض ثبوت قصور احتمالی در فرایند تولید با جبران مافات، همزمان نسبت به پیگیری حقوقی عوامل آشکار و نهان در بزرگ نمایی آنچه اتفاق افتاده را نیز معمول خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان خودروی ساینا
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!