Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با گله مندی از عدم حمایت و توجه لازم به این تیم، گفت: من فکر می کنم کسی به فکر تیم نفت نیست و این تیم برای کسی مهم نیست زیرا در این چند هفته نیز که نتایج مان خوب نبود و روحیه تیم بهم ریخته بود، هیچ کسی سراغی از ما نگرفت و اصلا نمی دانیم این تیم مسئول، مدیرعامل یا هیات مدیره دارد یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیما انتظاری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت نفت مسجدسلیمان پیش از بازی با ذوب آهن، اظهارکرد: نتایج تیم طی چهار بازی اخیر خوب نبوده است و تنها یک امتیاز کسب کرده‌ایم و این برای تیم ما که از سه بازی قبل تر به هفت امتیاز دست پیدا کرده بود و تنها یک گل خورده بودیم، باعث شده که دچار چالش شویم. البته خدا را شکر نفت دارای حاشیه امنیت است اما وارد چالش شده ایم و باید زودتر خودمان را جمع کنیم. باید از چهار بازی باقی مانده، حداقل امتیازها را هم که شده است، جمع کنیم و به وضعیت‌مان در جدول سر و سامان دهیم. امیدوارم این مهم رقم بخورد.

وی بیان کرد: امیدوارم در بازی پیش رو با ذوب آهن به برتری برسیم و خیال‌مان را راحت کنیم. ذوب آهن تیم خوبی است و بازیکنان با کیفیتی دارد و از همه مهمتر این که از کادرفنی با کیفیتی برخوردار است و آقای حسینی شناخت کاملی از نفت دارد زیرا در نیم فصل اول سرمربی تیم ما بود. حس می‌کنم بازی قشنگی می‌شود. من با تمام احترامی که برای آقای حسینی قائل هستم و به شخصه مدیون او هستم، با تمام توان ظاهر می‌شویم تا ببریم و خیال‌مان در جدول راحت شود و این برد پایانی بر چند هفته سختی باشد که بر ما و هواداران‌مان و به ویژه کادرفنی باشد. واقعا شرمنده آقای فکری و کادرفنی شده‌ایم و امیدوارم بازی را ببریم و این برد را به کادرفنی و هواداران تقدیم کنیم.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که در این مقطع حساس نفت برای رسیدن به امتیازات لازم به چه چیزی نیاز دارد؟ گفت: وقتی آن نتایج خوب را کسب کردیم، نیاز داشتیم که مسئولان شهری و استانی، توجه بیشتری به ما داشته باشند و اکنون هم به توجه آن‌ها نیاز داریم اما خودمان هم جای اشتباه نداریم. من فکر می‌کنم کسی به فکر تیم نفت نیست و این تیم برای کسی مهم نیست زیرا در این چند هفته نیز که نتایج‌مان خوب نبود و روحیه تیم بهم ریخته بود، هیچ کسی سراغی از ما نگرفت و اصلا نمی‌دانیم این تیم مسئول، مدیرعامل یا هیات مدیره دارد یا نه. خود بازیکنان هم به این نتیجه رسیدند که تنها برای خودمان و هواداران، تیم را جمع کنیم و با برد برابر ذوب آهن خیال‌مان را راحت کنیم. به هر حال چه در برد و چه در باخت توجه لازم به ما نشده است و خودمان دست به کار شده‌ایم تا تیم را جمع کنیم و بی‌خیال حمایت‌ها شده ایم.

وی در واکنش به این که شاه‌کرمی رییس هیات مدیره باشگاه عنوان کرده که باشگاه برعکس فصل‌های گذشته مشکل مالی کمتری دارد نیز افزود: آقای شاه کرمی حق دارد این حرف را می‌زند چون ما آخرین بار دو سه ماه پیش او را دیدیم و اصلا نیستند که این حرف را می‌زنند و آگاهی لازم را نسبت به وضعیت تیم ندارد. این حرف‌ها را ما بازیکنان و کادرفنی که به شرایط اشراف داریم باید بگوییم. البته اکنون زمان مناسبی نیست که ما فکرمان را به این مسائل متمرکز کنیم. ما اکنون صد درصد تمرکز را روی بازی با ذوب آهن گذاشته‌ایم و یک درصد هم به مشکلات فکر نمی‌کنیم.

انتظاری در پایان گفت: مسئولان باید از همین الان فکری به حال فصل آینده تیم کنند، نه این که دو هفته مانده به آغاز مسابقات به فکر بستن تیم باشند. نباید به صورتی کار شود که مردمی که به تیم نفت دل بسته اند، متضرر شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان استانی شهرستانها نفت مسجدسلیمان جمع کنیم ذوب آهن شده ایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهینه‌سازی و نوسازی پست برق مالکریم در شهر مسجدسلیمان خبر داد.

علی اسدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پست برق ۱۳۲ به ۳۳ و ۱۱ کیلوولت مالکریم، برق مناطق مهمی از شهر مسجدسلیمان را تامین می‌کند که برای افزایش پایداری و رفع افت ولتاژ بهینه‌سازی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با احداث فونداسیون جدید، یک ترانس قدیمی این پست با ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپر تعویض و یک ترانس نو با قابلیت‌های جدید جایگزین آن شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه بیش از ۳۸۷ میلیارد ریال بوده است، عنوان کرد: ترانس قدیمی موجود در پست به صورت آفلود تپ‌چنجر (لغزانه ترانسفورماتور) بوده که برای افزایش و کاهش ولتاژ باید ترانس مذکور خاموش می‌شد ولی ترانس جایگزین با قابلیت آنلود تپ‌چنجر این امکان را به بهره‌بردار می‌دهد که بدون خاموشی، ولتاژ آن تنظیم شود.

اسدی با بیان اینکه پست برق فوق توزیع مالکریم در مجموع ۷۷ مگاولت آمپر ظرفیت دارد، بیان کرد: با بهینه‌سازی و نوسازی صورت گرفته در این پست، حوادث ناخواسته کاهش و تامین برق شهر مسجدسلیمان برای گذر از پیک تابستان جاری بهبود پیدا کرده است.

به گفته وی، با هدف آماده‌سازی شبکه پیش از این نیز چند پست برق فوق توزیع در شهرستان‌های شوشتر، ماهشهر و کرخه بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت پیدا کرده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم