Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@18:25:05 GMT

۴ شهر لرستان در وضعیت قرمز و هشدار

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۴۷۶۵

۴ شهر لرستان در وضعیت قرمز و هشدار

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد ، سید موسی خادمی،استاندار لرستان اظهار کرد: بر اساس گزارشات اعلام شده از ستاد ملی مقابله با کرونا، موج پنجم کرونا در کشور آغاز شده و متأسفانه بسیاری از استان‌ها درگیر این موج شده اند.

وی افزود: در لرستان نیز شواهدی از ورود موج پنجم مشاهده می‌شود و تعداد شهر‌های وضعیت قرمز استان از دو شهر به چهار شهر افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان تصریح کرد: سایر شهر‌های استان که هفته گذشته در وضعیت زرد قرار داشتند، وارد وضعیت نارنجی شده و فقط رومشکان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.

خادمی افزود: بررسی آمار‌ها از افزایش روند بستری‌ها و متعاقب آن مرگ بر اثر کرونا در هفته‌های آتی حکایت دارد که لازم است مردم، اصناف و کسبه در روز‌های آینده در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیشتر همکاری کنند.

وی تاکید کرد: تا می‌توان باید از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر، پارک‌ها و اماکن عمومی پرهیز کرد و ادارات نیز با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و استفاده از شرایط دورکاری کارکنان، نسبت به کنترل وضعیت بیماری اهتمام داشته باشند.

استاندار لرستان کرد: با توجه به ورود استان به موج جدید کرونا و افزایش سرعت انتقال ویروس جهش یافته موسوم به دلتا، از مردم می‌خواهیم هر گونه مراسم منجر به تجمع مانند عزاداری یا عروسی را برگزار نکنند و از حضور در این قبیل تجمعات اکیداً دوری کنند.

خادمی افزود: تاکنون شواهدی از حضور ویروس دلتا در لرستان مشاهده نشده و تمامی مبتلایان جدید مربوط به ویروس قبلی هستند، اما باید در نظر داشت این ویروس تا مرز‌های استان رسیده و در صورت ورود، افزایش شدت در موج پنجم را منجر می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری لرستان کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان

 
به گزارش خبر گزاری صداو سیمای لرستان ؛مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.
هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی  افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.
وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان