Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبستان، یوسف بلمهدی، وزیر اوقاف و امور دینی الجزایر اعلام کرد: از روز جمعه (۱۸ تیر ماه) واکسیناسیون مردم الجزایر مقابل مساجد این کشور برای ترغیب مردم به زدن واکسن آغاز شد.

وی افزود: مساجد پایتخت برای ترغیب مردم به واکسیناسیون در اختیار تیم پزشکی قرار گرفته است. وی تاکید کرد: هدف از مرکز راه اندازی واکسیناسیون در مقابل این مساجد، آگاهی بخشی به مردم و نشان دادن اهمیت زدن واکسن علیه کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت اوقاف و امور دینی الجزایر همچنین در بیانیه ای از خطبای مساجد خواسته بود نماز جمعه را به تشویق مردم برای زدن واکسن کرونا اختصاص دهند، زیرا پیشگیری بهتر از درمان است.

آمار رسمی در الجزایر در مورد اینکه چه تعداد واکسینه شده اند، وجود ندارد، اما وزارت بهداشت این کشور اعلام کرده است که عملیات واکسیناسیون در حال انجام است.

ریاض محیاوی، عضو کمیته پیگیری وضعیت شیوع ویروس کرونا اعلام کرده بود که حدود دو میلیون شهروند واکسن دریافت کرده اند و ۴ میلیون دوز واکسن دیگر طی هفته‌های آینده وارد کشور می‌شود.

کد خبر 5255072 محمدمهدی ابراهیمی نصر

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم پزشکی الجزایر ویروس کرونا واکسن کرونا مساجد فعالیت های قرآنی شهادت امام جواد ع قرآن معرفی کتاب قرآن کریم دفتر تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزایش جمعیت حوزه علمیه فضای مجازی هیات مذهبی امام جواد ع شیعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران