Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو با حضور ۶ آزادکار المپیکی در خانه کشتی تهران در حال پیگیری است و تا روز ۲۵ تیرماه ادامه دارد. طبق برنامه کادر فنی قرار است ملی پوشان المپیکی بعد از چند روز استراحت، وارد آخرین اردوی آماده سازی قبل از اعزام به المپیک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته استراحت المپیکی‌ها به معنای بازگشت به شهر و دیار خود نیست و آنها با صلاحدید کادر فنی باید در یک ویلای قرنطینه اسکان یابند و سپس مهیای آخرین اردوی قبل از اعزام به المپیک شوند. این تصمیم در حالی اتخاذ شده تا ملی پوشان کشتی در روزهای پایانی آماده سازی و قبل از اعزام به توکیو درگیر ویروس کرونا نشوند.

قرار است آخرین اردوی آزادکاران المپیکی که در واقع پانزدهمین اردوی آماده‌سازی این تیم است، از روز ۲۸ تیر ماه در خانه کشتی شهید صدرزاده آغاز شود. اردویی که تا روز ۸ مردادماه ادامه دارد و سپس آزادکاران المپیکی به همراه تیم ملی کاراته ایران راهی توکیو خواهند شد.

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک توکیو را رضا اطری، مرتضی قیاسی، مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی، محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه پیکارهای کشتی آزاد بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۳ مرداد:

ساعت ۶:۳۰ تا ۹: مسابقات یک هشتم و یک چهارم ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد

ساعت ۱۳:۴۵ تا ۱۷:۳۰: مسابقات نیمه‌نهایی ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد

پنجشنبه ۱۴ مرداد:

ساعت ۶:۳۰ تا ۹: مسابقات شانس مجدد ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم و رقابت‌های یک هشتم و یک چهارم ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد

ساعت ۱۳:۴۵ تا ۱۷:۳۰: مسابقات نیمه‌نهایی ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم و رقابت‌های رده‌بندی و فینال اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد

جمعه ۱۵ مرداد:

ساعت ۶:۳۰ تا ۹: مسابقات شانس مجدد ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم و رقابت‌های یک هشتم و یک چهارم اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد

ساعت ۱۳:۴۵ تا ۱۷:۳۰: مسابقات نیمه‌نهایی ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم و رده‌بندی و فینال اوزان ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد

شنبه ۱۶ مرداد:

ساعت ۱۳:۴۵ تا ۱۷:۳۰: مسابقات شانس مجدد، رده‌بندی و فینال اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی آزاد اردوی تدارکاتی المپیک 2020 توکیو کشتی آزاد کیلوگرم کشتی آزاد ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم مرداد ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است

علیرضا دبیر و سایر مسئولان کشتی ایران اعلام می کنند اگر تیم ملی کشتی ما در المپیک پاریس بیشتر از یک مدال طلا بگیرد، کار بزرگی کرده است. با این حال باید گفت تیمی که در مسابقات گذشته المپیک و جهانی شش طلا بگیر داشته، چرا انتظارش در مسابقات المپیک 2024 باید تنها یک مدال طلا باشد؟

به گزارش طرفداری، در مسابقات گذشته جهانی و المپیک مردانی چون حسن یزدانی، محمدرضا گرایی، امیرحسین زارع، امین میرزازاده، محمدهادی ساروی و رحمان عموزاد موفق به کسب مدال طلا شده اند.

در این میان یزدانی 4 بار، زارع و گرایی 2 بار و سه کشتی گیر دیگر هر کدام یک بار مدال طلا را در آوردگاه جهانی و المپیک کسب کرده اند. به عبارتی این شش مرد طلایی ایران در آوردگاه های گذشته روی هم 11 مدال طلا گرفته اند و انتظار تنها یک مدال طلا از کسانی که روی هم 11 بار در جهان و المپیک طلایی شده اند، انتظار پایینی است. شاید هم علیرضا دبیر این گونه می گوید تا سطح توقع را از 11 مردی که فعلا سهمیه حضور در مسابقات المپیک 2024 را دارند، پایین بیاورد.

به هر حال کشتی ایران در دوره گذشته روی هم رفته یک طلا توسط گرایی، یک نقره توسط یزدانی و 2 برنز توسط ساروی و زارع به دست آورد و این بار می توانیم بیشتر از دوره گذشته روی مردانمان حساب کنیم. به خصوص روی امیرحسین زارع و امین میرزازاده که همین سال قبل در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال طلا شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟