Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ، از راه اندازی کاروان بزرگ جهیزیه هم‌زمان با سالروز ازدواج دو نور الهی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) خبر داد و گفت: ۱۱۴ نوعروس در سراسر استان سمنان در قالب پویش «شریک خوشبختی» با مشارکت خیرین راهی خانه بخت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: یکی از اقدامات مهم کمیته امداد ارائه مشاوره پیش از ازدواج، تأمین جهیزیه و ارائه تسهیلات مناسب به زوج‌های جوان تحت پوشش این نهاد است تا با ازدواج آسان این بخش از جامعه بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان اضافه کرد: پویش «شریک خوشبختی» با همکاری کمیته امداد، اداره کل ورزش و جوانان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام، دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی، بسیج اصناف و بازاریان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به اجرا درآمد.

مسعودیان راد گفت: با راه اندازی کاروان بزرگ جهیزیه هم‌زمان با سالروز ازدواج دو نور الهی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ۱۱۴ نوعروس در سراسر استان سمنان در قالب پویش «شریک خوشبختی» با مشارکت خیرین راهی خانه بخت می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداداستان سمنان از مشارکت مردم نیک‌اندیش استان در این پویش خبر داد و گفت: این کاروان در شهرستان‌های گرمسار، سمنان، مهدی‌شهر، دامغان و شاهرود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی راه‌اندازی می‌شود تا نویدی برای شادمانی شهروندان استان سمنان در این روز خجسته باشد.

مسعودیان راد بیان کرد: شماره کارت‌های ذیل برای مشارکت مردم نیک اندیش استان سمنان برای مشارکت درپویش شریک خوشبختی فراهم شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اهدای جهیزیه کمیته امداد استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان سردشت دراین مراسم هدف از برپایی جشن ازدواج را هموار کردن زمینه‌ی ازدواج آسان برشمردو گفت: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان علاوه بر کمک خانواده‌ها، نیاز به کمک دستگاه‌های اجرایی دارد.   سرهنگ صمد محمد علیزاده افزود: سیاست گذاری جمعیتی یک موضوع با اهمیت است و اصلاح شیوه عملکرد جمعیتی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و باید در دستور کار قرار گیرد.   وی هم چنین گفت: استکبار به دنبال بی هویت کردن زنان و دختران هستندبه زنان و دختران جامعه توصیه می‌کنم که در زندگی با الگو‌هایی مانند حضرت زهرا (س) آشنا شوند و مانند آنان زندگی کنند.    در پایان این جشن خطبه عقد یک زوج جاری شد.

دیگر خبرها

  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی