Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از یزد؛ مهندس علی شاه حیدری در آیین آغاز به کار ساخت پروژه مسکونی ۷۹۵ واحدی شهرآرا گفت: زمین این پروژه ۵۱ هزار متر مربع است و کاربری هایی که در این پروژه تعریف شده متناسب با نیازهای منطقه خواهد بود که مسکونی، تجاری، فرهنگی، ورزشی و خدماتی از جمله کاربری هایی هستند که در این پروژه تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه زیربنای کل پروژه شهرآرا ۱۸۵ هزار متر مربع است، تشریح کرد: حدود ۱۰۳ هزار متر مربع مسکونی، ۱۰ هزار مترمربع تجاری، اداری، فرهنگی، ورزشی و خدماتی و مابقی مشاعات هستند و از ویژگی های بارز این طرح اختصاص ۲۱ هزار متر مربع فضای سبز و باز در این پروژه خواهد بود.

شاه حیدری راه برون رفت جامعه و فعالین اقتصادی از مشکلات را رونق تولید دانست و گفت: هدف اصلی ما به عنوان سرمایه‌گذار این است که بتوانیم به واسطه این پروژه شرکت را توسعه دهیم و در قالب آن به اهداف مشترک با شهرداری همچون اشتغالزایی برای جوانان دست پیدا کنیم. 

وی ادامه داد: طبق محاسبات پروژه های مشابه با احتساب کسانی که در کارخانه های پشتیبانی تولید مصالح کار می کنند و نیروهای خدمات رسان، به واسطه این پروژه اشتغال زایی بین ۲ تا ۳ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم حاصل خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران با بیان اینکه در طراحی این پروژه به ساخت و ساز متناسب با معماری شهر یزد توجه زیادی شده است گفت: نمی‌توان هر طرح بی هویتی را در شهری که مردمانش صاحب ذوق و هنر هستند کار کرد. علاوه بر اینکه شهر یزد معماری خاص خود را دارد قطب صنعتی کشور هم به حساب می آید و باید آیتم هایی که نیازهای روز مردم را پاسخ دهد در طرح دیده می‌شد.

وی با بیان اینکه در طرح این پروژه به ساخت فضای مناسب برای زندگی شهروندان یزدی توجه زیادی شده است یادآور شد: تراکم مجاز مصوبه کمیسیون ماده پنج برای این طرح ۲۹۰ درصد است. به عنوان سرمایه گذار طرح را طوری بررسی کردیم که هم مباحث اقتصادی و هم کیفیت کار حفظ شود و سطح اشغال به بیشتر از ۲۳۷ درصد نرسد و این در حالی است که هیچ سرمایه گذار بخش خصوصی کمتر از ۶۰ درصد تراکم مجاز را استفاده نمی کند.

علی شاه حیدری افزود: معتقدیم ساختمان اول باید فضای مناسبی برای زندگی باشد و وقتی این ساختمان به این شکل طراحی و ساخته شود قاعدتاً استقبال مردم این موارد را جبران خواهد کرد. باید به شکلی مدیریت کرد که هم منافع اقتصادی سرمایه‌گذار و شهرداری حفظ شود و هم مردم بتوانند محل مناسبی برای زندگی داشته باشند.

وی در واکنش به این ابهام که «این پروژه از چه مزایایی برخوردار است که شرکتی از تهران برای اجرای آن به یزد آمده» توضیح داد: این شرکت وابسته به بانک مسکن است و در حال حاضر در شهرهای زاهدان و کرمان و سمنان و تهران هم فعالیت می‌کنیم. شرکتی نیمه دولتی هستیم و رسالت‌های دیگری غیر از ساخت و ساز و سودآوری هم داریم و اعتقادی هم به تمرکز سرمایه و نیروها در مرکز نداریم. باید در نظر داشت که برای یک شرکت صددرصد خصوصی بهترین جای سرمایه‌گذاری تهران است.

مهندس شاه حیدری با اظهار امیدواری از این که این پروژه در همین ریل تا انتها پیش برود، گفت: اگر پروژه از ریل خارج نشود و با همین طرح و با همین شرایط و برنامه ریزی ادامه پیدا کند هم برای شرکت و هم برای شهرداری سود آور خواهد بود و قطعاً برنده اصلی این داستان مردم هستند.

وی با اشاره به نگرانی برخی از رسانه‌ها مبنی بر چگونگی تامین نیروی انسانی و مصالح مورد نیاز پروژه اظهار کرد: اطمینان خاطر می دهیم که همه نیروهای شاغل در پروژه قطعاً از مردم یزد هستند و بالای ۸۰ تا ۹۰ درصد از مصالح ساختمانی در مورد نیاز را هم با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از استان یزد تهیه خواهیم کرد چرا که منطقی هم ندارد که از جای دیگری مصالح را تامین کنیم.

46

کد خبر 1534006

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد هزار متر مربع سرمایه گذار شاه حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها محکوم است | به هیچ تهدیدی توجه نداریم

به گزارش جام جم آنلاین، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد در آئین تجلیل از اساتید نمونه مراکز علمی و پژوهشی این نیرو اظهار داشت: پیشرفت علمی و نظامی ایران به ویژه در عرصه علوم پدافندی واقعیتی غیر قابل انکار است و اگر در زمینه پیشرفت علمی لحظه‌ای توقف داشته باشیم آینده و سرنوشت کشور و نظام اسلامی‌ دچار چالش می‌شود و به طور قطع به سرنوشت برخی کشورها دچار می‌شویم که توان دفاع در برابر متجاوز را ندارند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش درباره اینکه پیشرفت علمی در تمامی عرصه‌ها موجب مقبولیت یک کشور در عرصه جهانی و معادلات منطقه‌ای می‌شود، افزود: تکیه بر دانش بومی در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه موجب تغییرات اساسی و بنیادی در مجموعه نیروی پدافند هوایی شده و روز به روز بر اقتدار و افزایش توانمندی این نیرو اضافه می‌شود.

سرتیپ صباحی‌فرد با تاکید بر اینکه گزینش نیروی انسانی متخصص، فنی و کارآمد همواره در اولویت اول این نیرو است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی زبده، با ذکاوت و با بصیرت موجب ارتقای دستاوردهای خطیر و قابل توجهی در بطن نیروی مقتدر پدافند شده که باید این گنجینه ارزشمند را ارج نهاد.

وی با اشاره به اینکه سکوت دنیا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی محکوم است، گفت: کوچکترین سکوت در برابر دشمن و نسل‌ کشی آشکار اسرائیل خیانت به بشریت است.

وی افزود: با تمام توان و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و بسترها در راستای افزایش توانمندی تسلیحاتی گام برمی‌داریم و به هیچ تهدیدی توجه نمی‌کنیم.

دیگر خبرها

  • نانوایی‌های پدافندی در یزد ایجاد شد
  • نقش کلیدی تخصص، ‌نگاه‌ راهبردی و آموزش در عملکرد هیات‌های ورزشی خوزستان
  • سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها محکوم است | به هیچ تهدیدی توجه نداریم
  • ساخت روزانه ۲.۵ کلاس درس در استان اصفهان
  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله