Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@23:26:06 GMT

قاچاقچی دلار در قم نقره داغ شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۵۴۶۴

قاچاقچی دلار در قم نقره داغ شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم با اشاره به‌کشف و ضبط یک محموله قاچاق دلار در این استان گفت: در این رابطه یک قاچاقچی به‌پرداخت ۱۴.۷ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

 مهدی ریاضی در گفت و گویی اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر جا به جایی دلار قاچاق توسط یک دستگاه تاکسی از مبدا اصفهان به‌مقصد قم جهت تحویل آن به‌یکی از دفاتر حمل و نقل در استان، ماموران کاشف به‌محورهای مواصلاتی اعزام و در محور مربوطه به‌خودروی موردنظر، مظنون که پس از توقیف، در بازرسی از این خودرو سه بسته پُستی که هر بسته حاوی یکصد اسکناس یکصد دلاری به‌ارزش هفت میلیارد و ۳۵۶ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال بود کشف، و مراتب جهت طی نمودن مراحل رسیدگی، به‌اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به‌تخلف‌های قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار متهم،  استماع اظهارها و گرفتن آخرین دفاعیات متهم، به‌دلیل عجز متهم از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانسته، و متهم را علاوه بر ضبط ارز مکشوفه قاچاق به‌نفع دولت، به‌پرداخت مبلغ ۱۴ میلیارد و ۷۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

وی همچنین گفت:براساس قانون، کلیه ارز مکشوفه قاچاق توسط مرجع کاشف، به‌سرپرستی شُعَب بانک ملی مرکز در استان تحویل دادهشد.ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید فلاح مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بروجن به پرونده قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن به ارزش ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، راننده خودرو حامل این کالاها را به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش این محموله و همچنین پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال معادل ارزش کالا در ازای خودرو حامل محکوم و در مجموع متهم ردیف اول به پرداخت ۴۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گفته فلاح، ماموران نیروی انتظامی در محور لردگان-بروجن از یک کامیون، محموله قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093911

دیگر خبرها

  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد