Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، گروه خودروسازی سایپا در حالی توانسته در مدت طی شده سال جاری این تعداد خودرو تولید کند که در مدت‌زمان مشابه سال گذشته، تعداد ۹۶ هزار و ۹۲۵ دستگاه خودرو تولید کرده بود.

این گروه همچنین در مدت طی شده سال جاری تعداد ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو را به مشتریان خود تحویل داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۹۳ هزار دستگاه خودرو به مشتریان تحویل شده بود، رشد حدود ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش و موفقیت گروه خودروسازی سایپا در زمینه تولید و تحویل خودرو به مشتریان با وجود همه مشکلات ناشی از تحریم‌ها و محدودیت‌ها در زمینه نقل و انتقال بانکی، افزایش قیمت ارز، مشکلات تأمین مواد اولیه و قطعات مورد نیاز تولید و همچنین ادامه همه‌گیری بیماری کرونا به دست آمده که حاکی از همت، تلاش و برنامه‌ریزی این گروه برای رشد تولید ملی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است.

کد خبر 5255149

منبع: مهر

کلیدواژه: گروه خودروسازی سایپا بیماری کرونا تولید خودرو کسب و کار خرید آنلاین آجیل و خشکبار لوازم خانگی تبلیغات بانک تجارت کسب و کارهای اینترنتی سئو سایت کتاب درسی بانک ملت عکاسی ناشنوایی گل و گیاه فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- براساس اعلام ایران‌خودرو، فرصت واریز وجه برای مشتریان فراخوان شده محصول پارس، پس از اتمام مهلت ۱۰ روزه به مدت سه روز دیگر و تا پایان هفته جاری تمدید شده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان فراخوان شده تا پنج‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه محصول پارس اقدام کنند. ایران‌خودرو از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟