Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه طی دوران تحول برای مراکز استانی وکلا و کارشناسان رسمی شناسه ملی اخذ کرده است. خبرگزاری میزان - همه شخصیت‌های حقوقی برای به رسمیت شناخته شدن هویت مستقل، ملزم به اخذ شناسه ملی هستند؛ از همین رو مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در دوران تحول پس از تشکیل هیئت مدیره‌های استانی وکلا و کارشناسان رسمی، اقدام به اخذ شناسه ملی برای این مراکز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با پیگیری‌های صورت گرفته از مراجع قانونی، اکنون برای مرکز اصلی در تهران و ۶۲ مرکز استانی وکلا و کارشناسان رسمی، به صورت مجزا، شناسه ملی اخذ شده است.   بیشتر بخوانید: پاسخگویی به بیش از ۱۲ هزار تماس برای ارائه خدمات به اعضاء مرکز وکلای قوه قضاییه پیش از این در همین راستا و به منظور ارج نهادن به هویت مستقل وکلا و کارشناسان و نیز تامین هر چه بهتر و بیشتر مطالبات صنفی، شورای عالی وکلا در سطح ملی با انتخاب ۳۱ هیئت مدیره مستقل استانی و نیز شورای عالی کارشناسان در سطح ملی با انتخابات ۳۱ هیئت مدیره مستقل استانی در مرکز وکلا شکل گرفته و مشغول فعالیت و تمشیت امور اعضاء است.

انتهای پیام/ برچسب ها: مرکز وکلا شناسه ملی قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرکز وکلا شناسه ملی قوه قضاییه وکلا و کارشناسان کارشناسان رسمی قوه قضاییه شناسه ملی مرکز وکلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: تهران دارای ۱۳۵ اتحادیه بوده و نزدیک به ۵۰۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه هستند و همه آنها باید کد (شناسه) یکتا را دریافت کنند. 

به گزارش ایسنا، حمیدرضا رستگار در یک گفت‌وگوی رادیویی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت، خدمات الکترونیک است و در این راستا برخی مجوزها از سوی درگاه مجوزها اعطا شده است. همچنین تمام کسانی که دارای مجوز کسب و کار هستند برای دریافت تسهیلاتی که دولت ارائه می‌دهد، باید کد یکتا داشته باشند.

وی افزود: کد یکتا به حساب بانکی افرادی که فعالیت اقتصادی دارند متصل می‌شود. پیش‌تر افراد باید از مجوز فیزیکی استفاده می‌کردند یا استعلامی از نهادهای زیربط انجام می‌گرفتند تا اعتبار پروانه کسب بررسی می‌شد، اما با الکترونیکی شدن و ایجاد کد یکتا دیگر نیازی به موارد یاد شده نیست. 

رستگار با بیان اینکه مهم‌ترین موضوعی که اتاق اصناف و اتحادیه‌ها دنبال می‌کنند، این است که همه فعالان اقتصادی باید پروانه کسب داشته باشند و این مجوزها مورد تایید درگاه ملی مجوزها باشد، تصریح کرد: با کد یکتایی که افراد دریافت می‌کنند، هم افرادی که مجوز دارند یا مجوز قدیمی دارند و نیازمند به روز شدن هستند، عملیات به‌روزرسانی خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: تهران دارای ۱۳۵ اتحادیه و نزدیک به ۵۰۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه هستند و همه آنها باید کد یکتا را دریافت کنند. افرادی که پروانه کسب ندارند حتما باید با این کد یکتا مجوز کسب و کار را دریافت کنند.

به گفته رئیس اتاق اصناف تهران یکی از موضوعات مهم این است که همه مردم تا پایان این ماه باید برای دریافت کد یکتا به آدرس الکترونیکی اقدام کنند. غیر از آن افراد صنفی می‌توانند به اتحادیه مرتبط مراجعه کنند و اتحادیه‌ها نیز این کد را ارایه می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • «شناسه یکتا» در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • الزام کسب و کارها برای دریافت شناسه یکتا
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • پیگیری مستقل شدن دو بخش لواسانات و رودبار قصران
  • سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد