Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانر در راند اول دچار مصدومیت شدیدی شد.

مسابقه بزرگ آنطوری که باید، پیش نرفت.

به گزارش طرفداری، در مهمترین مسابقه رویداد UFC 264 از ساعت 20:35 کانر مک گرگور به مصاف داستین پویریر رفت. دیداری که هواداران دنیای فایت و مسابقات رزمی به شدت در انتظار برگزاری آن بودند و کریخوانی ها و حواشی ویژه از سوی دو طرف باعث شده بود تا این نبرد از قبل مهیج تر به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستین پویریر - کانر مک گرگور

بازی با حاشیه آغاز شد در ابتدای مبارزه اشتباه مک گرگور روی استفاده از سامبیشن گیوتین باعث شد تا پویریر فرصت وارد کردن ضربات خود را به کانر روی زمین داشته باشد و مبارزه به زمین رفت اما اتفاق اصلی زمانی افتاد که کانر در تلاش بود تا با مشت چپ خود به داستین ضربه ای وارد کند اما یک لحظه غفلت او روی پایین آمدن مچ پایش باعث شد تا به شدت دچار پیچ خوردگی از ناحیه مچ پا شود و قادر به ادامه دادن به مسابقه نباشد. در همان لحظه مسابقه متوقف شد و کانر به شدت عصبانی به نظر می رسید و با دیدن تصاویر ویدویی از آن صحنه مشخص شد که چه اتفاق سخت و وحشتناکی افتاده است و کانر دیگر نمی توانست به بازی ادامه دهد.

کانر مک گرگور

پس از این اتفاق بازی توسط پزشک مسابقات متوقف شد و با صدور رأی ناک اوت فنی، داستین پویریر برنده این مسابقه شد. با این پیروزی داستین پویریر، نبرد سه گانه پویریر و کانر مک گرگور پایان یافت.

اخبار داغ 

سحر قریشی از صفا با ایمان تا بوسه ناتمام با طارمی! برترین های قرن با حسن روشن: بقال رکورد دایی را نشکسته که ناراحت باشد؛ برای خراب کردن حجازی زدن یک نقطه کافی بود گل محمدی دوربین های صدا و سیما را بیرون کرد شکایت دیاباته کار دست استقلال داد | پنجره آبی ها دو قفله شد بغض لیونل مسی پس از سوت پایان بازی و قهرمانی با آرژانتین در کوپا آمریکا 2021 / فیلم لیونل مسی، 5 سال پیش: فکر می کنم تقدیر این است که من جام ملی نگیرم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کانر مک گرگور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!

به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانس آرنا روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه تساوی 2-2 متوقف کند و کار را به بازی برگشت بکشاند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در آستانه قبول شکست در زمین بایرن بودند اما وینیسیوس جونیور توانست پنالتی که به سود این تیم اعلام شده بود را به گل تبدیل کند تا همه چیز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در بازی برگشت مشخص شود.

 

آنری پس از پایان این بازی در گفتگو با شبکه CBS Sports و در تمجید از عملکرد رئال مادرید در این رقابت‌ها اظهار داشت:«وقتی مردم درباره رئال مادرید صحبت می‌کنند همیشه اما و اگرهای بسیاری را به کار می‌برند.

اینکه چطور لایپزیش نتوانست بیشتر گل بزند یا اینکه چطور آنها در دیدار برابر سیتی مالکیت توپ کمتری داشتند. این موضوع اهمیتی ندارد. شما فکر می‌کنید که آنها را برده‌اید و این تیم در مشت شماست اما این طور نیست. به همین دلیل است که آنها ۱۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارند.»

دیگر خبرها

  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی