Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قاسمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همچنین پارسال۹۱ هزار نفر در ۳۰۸ روستا در سیستان و بلوچستان به شبکه آب پایدار متصل شدند و با اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ متر لوله گذاری تنش آبی تعدادی از روستای شهرستان نیمروز نیز مرتفع شده است. 

وی با بیان اینکه در حوزه مرکز و جنوب سیستان و بلوچستان با تعویض یا ارتقای سیستم پمپاژ مشکل آب آشامیدنی تعدادی از روستاهای دچار تنش آبی رفع شد، افزود: ۲۳ روستای شهرستان دشتیاری نیز به شبکه آب بهداشتی متصل شده و امیدواریم در آینده نزدیک با وارد مدار شدن ۲ روستای باقی‌مانده، مجتمع ۲۵ روستایی دلگان‌ها تکمیل شود که با اتصال به خط انتقال زیرمجموعه مخزن صفرزهی از مجتمع تلنگ، آب آشامیدنی برای مجتمع فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، حفر و تجهیز چاه جدید را از دیگر اقدامات آبفا برای شهر و روستاهایی که منابع آبی آن به دلیل کاهش نزولات آسمانی خشک شده برای  گذر از تابستان امسال عنوان کرد و گفت: ۲۸ قرارداد اجرایی به منظور آبرسانی به شهرها و روستاهای استان انعقاد و ۳۳ مناقصه برای تأمین لوله، لوله گذاری و حفر چاه از ابتدای سال برگزار شده است.
 
وی با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای آبرسانی به روستاها در سالجاری افزود: بر اساس اعتبارات برنامه‌ریزی شده که ۲۰۵ روستا با جمعیت ۵۳ هزار نفر از  آب آشامیدنی پایدار برخوردار شوند.

قاسمی بیان کرد: در صورت تحقق شاخص بهره‌مندی از آب آشامیدنی روستایی سیستان و بلوچستان از ۷۰.۵ درصد کنونی به ۷۴ درصد ارتقا می‌یابد که جهت تحقق این هدف اعتبار مورد نیاز ۲ هزار و ۴۴۵ برآورد شده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان آب و فاضلاب توسعه روستایی کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان آب و فاضلاب توسعه روستایی سیستان و بلوچستان آب و فاضلاب توسعه روستایی کارآمدی دولت سیستان و بلوچستان آب آشامیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار