Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقیب در داخل زمین و رفیق در خارج از زمین!

لیونل مسی و نیمار پس از پایان دیدار فینال کوپا آمریکا 2021 که با قهرمانی تیم ملی آرژانتین همراه بود، در تونل های استادیوم به شوخی و خنده مشغول شدند. این دو بازیکن که سابقه بازی در کنار یکدیگر در بارسلونا را دارند، این بار به عنوان رقیب در بازی های ملی مقابل هم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان بازی، لیونل مسی با در آغوش گرفتن نیمار به او دلداری داد و پس از مراسم اهدای جام نیز، این دو بازیکن در تونل های استادیوم در کنار یکدیگر نشستند و کمی با هم وقت گذراندند.

لیونل مسی و نیمار پس از پایان دیدار فینال کوپا آمریکا 2021لیونل مسی و نیمار پس از پایان دیدار فینال کوپا آمریکا 2021لیونل مسی و نیمار پس از پایان دیدار فینال کوپا آمریکا 2021لیونل مسی و نیمار پس از پایان دیدار فینال کوپا آمریکا 2021لیونل مسی و نیمار پس از پایان دیدار فینال کوپا آمریکا 2021لیونل مسی و نیمار پس از پایان دیدار فینال کوپا آمریکا 2021لیونل مسی و نیمار پس از پایان دیدار فینال کوپا آمریکا 2021

همچنین بخوانید:

نیمار و لیونل مسی در آغوش یکدیگر در حاشیه جشن قهرمانی آرژانتین / فیلم

 

اخبار داغ 

سحر قریشی از صفا با ایمان تا بوسه ناتمام با طارمی! برترین های قرن با حسن روشن: بقال رکورد دایی را نشکسته که ناراحت باشد؛ برای خراب کردن حجازی زدن یک نقطه کافی بود گل محمدی دوربین های صدا و سیما را بیرون کرد شکایت دیاباته کار دست استقلال داد | پنجره آبی ها دو قفله شد بغض لیونل مسی پس از سوت پایان بازی و قهرمانی با آرژانتین در کوپا آمریکا 2021 / فیلم لیونل مسی، 5 سال پیش: فکر می کنم تقدیر این است که من جام ملی نگیرم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در بازی سوم از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری در این دیدار پرهیجان و حساس که در شهر قدس برگزار شد با حساب 89 بر 84 مهرام را شکست داد و راهی فینال شد.

ارسلان کاظمی 19 امتیاز و 18 ریباند و ویل چری 22 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل برای شهرداری گرگان کسب کردند و پری پتی 34 امتیاز برای مهرام به دست آورد.

شهرداری گرگان موفق شده بود دو دیدار قبلی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیگر سری نیمه‌نهایی لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان و طبیعت در بازی‌شماری، یک بر یک مساوی هستند.

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم