Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – بازرس کل استان کرمان از بازداشت مجدد شهردار سابق ماهان خبر داد و گفت: جرائم جدیدی از سوءاستفاده‌های متعدد مالی در این شهرداری کشف شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، احمد آبیار بازرس کل استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات جدید بازرسی استان کرمان برای مقابله با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: به تازگی شهردار ماهان و یکی از ناظران اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به علت بازداشت مجدد شهردار سابق ماهان بیان کرد: جرائم جدیدی از شهردار وقت ماهان کشف شده که حکایت از سوءاستفاده‌های متعدد مالی در شهرداری ماهان است.

وی جرائم فرد مذکور را تبانی در معاملات شهرداری و سوءاستفاده‌های مالی بیان کرد و گفت: این سوءاستفاده‌های مالی باعث ورود ضرر و زیان جبران ناپذیری به شهرداری شده است.

بازرس کل استان کرمان ادامه داد: با اقدام قاطع دستگاه قضایی، حقوق چپاول شده شهرداری از متهم و متهمین اخذ و برای توسعه شهر و رفاه حال مردم ماهان هزینه می‌شود.

وی با تقدیر از بازپرس پرونده و پلیس امنیت اقتصادی استان بیان کرد: موارد سوء جریان مالی دیگری در دست بررسی است که گزارش آن پس از تکمیل به مرجع قضایی اعلام خواهد شد.

آبیار همچنین از بازداشت یکی از ناظرین پروژه‌های عمرانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: فرد مذکور در تاریخ سیزدهم تیرماه جاری با دستور بازپرس پرونده بازداشت شده است.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر این پرونده بیان کرد: این ناظر بر ساخت برخی از مدارس شهرستان رفسنجان نظارت داشته است و در تحقیقات به عمل آمده توسط بازرسان بازرسی کل استان کرمان مشخص شد که این ناظر در تایید کارکرد پیمانکاران از آنها رشوه دریافت کرده است.

تشکیل پرونده "اختلاس، ارتشاء و پولشویی" برای 62 ‌مدیر‌ ارشد و معاونان اداره کل استان کرمان2 شهردار استان کرمان به اتهام اختلاس و دریافت رشوه بازداشت شدنداختلاس 120 میلیاردی بیمارستان باهنر کرمان / 6 متهم در این پرونده دستگیر شدند

به گزارش تسنیم، 12 اردیبهشت ماه جاری بازرس کل استان کرمان از بازداشت شهردار ماهان به جرم با تبانی با بعضی از پیمانکاران خبر داد و گفت: فرد مذکور وجوه شهرداری را مورد اختلاس قرار داده و از پیمانکاران رشوه دریافت می‌کرده است.

لازم به ذکر است فروردین ماه امسال نیز در بررسی عملکرد شهرداری ماهان مشخص شد مسئول فنی این شهرداری با تبانی با یکی از مهندسان ناظر و جعل فیش‌های دایره درآمد شهرداری، وجوه فیش‌ها را به حساب شخصی خود واریز می‌کردند که متهمان توسط دادسرای عمومی و انقلاب کرمان بازداشت شده و بیش از 4 میلیارد ریال از وجوه اختلاس شده کشف و 2 میلیارد و 170 میلیون ریال به حساب شهرداری برگردانده شد.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مفاسد اقتصادی استان کرمان مفاسد اقتصادی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید از گروه‌های جهادی، دانش آموزان و همچنین مشارکت مردم برای بازسازی و زیباسازی و نوسازی مدارس استفاده کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامعلی حیدری امروز در شورای آموزش و پرورش استان چهارمحال بختیاری، اظهار داشت: باید یک کارگروه برای برنامه‌ریزی مقدمات همایش مجمع خیرین صورت گیرد و مسئولیت تمامی افراد مربوطه مشخص شود.  

وی گفت: در این همایش تنها خیرین گذشته حضور نداشته باشند بلکه خیرین جدید نیز دعوت شوند و تعهدات لازم را داشته باشند تا یک تحولی را متفاوت با همایش‌های گذشته، شاهد باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی، مطرح کرد: باید از گروه‌های جهادی، دانش آموزان و همچنین مشارکت مردم برای بازسازی و زیباسازی و نوسازی مدارس استفاده کرد.

وی با تاکید بر برگزاری مراسمی در شأن معلمان، اظهار داشت: هفته معلم زمان خوبی است تا از این قشر زحمتکش و تاثیرگذار تجلیل شود، امید است مراسمی در شأن معلمان استان با برنامه‌ریزی خوب برگزار و از خانواده شهدای معلم نیز سرکشی و تجلیل شود.

حیدری با تأکید بر انجام جهاد تبیین، تصریح کرد: باید آموزش و پرورش در این دو سال خدمات خود را به خوبی اطلاع‌رسانی کند. رتبه‌بندی معلمان، استخدامی‌ها و کمک‌های فرهنگی، اعتباراتی که تخصیص داده شده و توسعه زیرساخت مدارس، ایجاد چمن‌های مصنوعی بسسار در ظرف 2 سال و ... اقدامات خوبی است که همه باید در نشست خبری با رسانه‌ها بیان شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بروشورهای در خصوص اقدامات انجام شده در دو سال اخیر تهیه و در بین خیرین و افراد ذی نفوذ توزیع شود. امتحانات نهایی فرصتی برای چیدن میوه یک سال تلاش دانش آموزان و والدین آنها است لذا باید اهتمام لازم جهت برگزاری آزمون بدون دغدغه در یک شرایط مناسب را داشت.

وی تصریح کرد: حداقل 12 جلسه شورای آموزش و پرورش در سال باید در شهرستان‌ها برگزار شود. باید یک برنامه‌ریزی ویژه در خصوص آموزش و پرورش عشایر داشت تا آموزش کافی و لازم به دانش آموزان داده شود.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: هر قدر در دانشگاه فرهنگیان هزینه شود نوعی سرمایه‌گذاری است و باید برای سال آینده برنامه‌ریزی دقیقی داشت تا دغدغه‌ای در زمینه کمبود معلم و سرویس مدارس و هر آنچه که مربوط به مدرسه و دانش آموزان است وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/7540

  

دیگر خبرها

  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس