Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:20:38 GMT

۱۳ مزرعه غیرمجاز استخراج ارز در تهران کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۶۴۳۶

۱۳ مزرعه غیرمجاز استخراج ارز در تهران کشف شد

به گزارش ایرنا از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ "کامبیز ناظریان" روز یکشنبه در حاشیه نشست کمیته مقابله با مزارع و مراکز استخراج غیرقانونی رمز ارز، با بیان این که از ابتدای سال جاری، بیش از ۲۴۰ مزرعه غیرمجاز استخراج رمز ارز با یک هزار و ۱۴۷ دستگاه ماینر در سطح تهران بزرگ، کشف و جمع آوری شده است از کشف ۱۳ مزرعه غیر مجاز دیگر که در زمینه استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال فعال بودند در محدوده پایتخت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هوشیاری بازرسان مناطق و کارشناسان حراست و همراهی عوامل قضایی و انتظامی، طی ۵ روز، ۱۰۷ ماینر غیرمجاز دیگر، توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، کشف و جمع آوری شد.

این مقام گفت: از این تعداد، ۷۸ ماینر در واحدهای مسکونی و ۲۹ ماینر در مراکز تجاری، نصب بودند که ضمن جمع آوری، وصول مبالغ ریالی خسارات وارد به شبکه برق طبق قوانین جاری وزارت نیرو در دستور کار قرار گرفته است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: دستگاه های استخراج ارز دیجیتال، تجهیزاتی پرمصرف بوده و  بار زیادی را به شبکه برق کشور وارد می کند.

وی افزود: تمام فعالان این حوزه موظف به اخذ مجوزهای قانونی و پرداخت هزینه های برق مصرفی با نرخ مصوب ویژه هستند و در عین حال، هم اکنون فعالیت تمامی مزارع دارای مجوز نیز به منظور کاهش بار شبکه، در تمامی نقاط کشور، متوقف شده است.

این مقام گفت: در راستای تامین برق هموطنان، تمامی بازرسان مناطق ۲۲ گانه برق در تهران و همچنین کارشناسان دفاتر حراست و امور محرمانه این شرکت به شکل جدی در حال رصد فعالیت و برخورد با مزارع غیرقانونی بوده و کوچک ترین اغماضی در برخورد با متخلفان صورت نخواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از دادستانی تهران و نیروی انتظامی تهران بزرگ در برخورد قانونی با مزارع رمز ارز، تاکید کرد علاوه بر جمع آوری ماینرهای غیرمجاز، متخلفان ملزم به جبران خسارات ریالی وارد به شبکه توزیع برق هستند.

برچسب‌ها رمز ارز شهر تهران شركت توزيع نيروی برق تهران ماینینگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رمز ارز شهر تهران شركت توزيع نيروی برق تهران رمز ارز شهر تهران شركت توزيع نيروی برق تهران ماینینگ تهران بزرگ برق تهران جمع آوری رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کار عجیب و هنرمندانه برنجکار تایلندی برای جذب گردشگر

زی‌سان: کشاورز «تانیاپونگ جایخام» و تیمی از کارگران این نهال‌ها را در نقاط مختلف مزرعه در استان شمالی «چیانگ‌رای» کاشتند تا گربه‌های کارتونی را به تصویر بکشند، به این امید که گردشگران و گربه دوستان را جذب کنند.

به گزارش زی‌سان و به نقل از رویترز، وی گفت: «ما انتظار داریم ده‌ها هزار نفر بیایند و این هنر را در مزارع برنج ببینند». 

کشاورز تایلندی گفت که این فرآیند قرار دادن نهال‌ها دقیقا مانند طرح اولیه هنرمند به مختصات GPS وابسته است. گیاهان در فرآیند رشد رنگ‌شان هم تغییر می‌کند. وی افزود: «قرار دادن دقیق آن‌ها بسیار مهم است و برنج به تدریج سایه‌های خود را در طول زمان تغییر می‌دهد تا اینکه در مرحله نهایی یعنی زمان برداشت پرتره گربه‌ای که در طراحی از آن الگوبرداری شده کاملا خود را نمایان می‌کند.

برجک‌هایی در اطراف مزرعه ساخته می‌شوند تا بازدیدکنندگان بتوانند از بالا طرح کامل را ببینند. این طراحی بر اساس یک ضرب‌المثل تایلندی است: «ماهی در آب و برنج در مزارع وجود دارد».

تایلند که دومین صادرکننده بزرگ غلات جهان پس از هند است، قصد دارد امسال ۸.۵ میلیون تن را صادر کند. تانیاپونگ گفت، جوانانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعامل هنر و فناوری هستند نیز می‌توانند از این سایت بهره‌مند شوند. وی گفت: پیش از این برنج عمدتاً برای مصرف در نظر گرفته می‌شد، اما این رویکرد به ما امکان می‌دهد گردشگری و کشاورزی را به طور همزمان توسعه دهیم.»

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد
  • (عکس) کار عجیب و هنرمندانه برنجکار تایلندی برای جذب گردشگر
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • (ویدئو) نجات ۱۶ توله خرس سیاه در خطر انقراض از استخراج کیسه صفرا
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان