Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@10:09:38 GMT

کشف محموله عینک آفتابی قاچاق در چرداول

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۶۴۶۸

کشف محموله عینک آفتابی قاچاق در چرداول

فرمانده انتظامی استان از کشف۳ هزار و۷۲۰ عدد عینک آفتابی قاچاق با ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش برنا از ایلام؛ سردار"دلاور  القاصی مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،ماموران پاسگاه انتظامی شباب حین گشت زنی سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو تندر فاقد پلاک را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :طی هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی اولیه ماموران انتظامی از داخل خودرو تعداد۳ هزار و ۷۲۰ عدد انواع عینک آفتابی خارجی قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محوله قاچاق از سوی کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال برآورد شده است ،خاطر نشان کرد: در این راستا ۲ متهم با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف چرداول عینک قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل