Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@09:03:33 GMT

جزئیات پروژه نصب پلاک‌های پستی شهر اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۶۵۴۱

جزئیات پروژه نصب پلاک‌های پستی شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان فاوا شهردار اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری عملیات برداشت، به‌روزرسانی و صحت‌سنجی پلاک‌های شهری و کدهای پستی اصفهان به ترتیب در مناطق چهار، شش، هفت، هشت، ۱۰، ۱۲ ،۱۴ در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید حمید رضا ابطحی امروز _یکشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: امروزه استفاده از اطلاعات مکانی و سرویس‌های مکان مبنا در فعالیت‌های شهری و ارائه خدمات به شهروندان به طور چشمگیری رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها و خدمات شهر، وابسته به وجود و به‌کارگیری اطلاعات مکانی و توصیفی پلاک‌های پستی ساختمان‌ها است.

وی تصریح کرد: با همکاری سازمان زیباسازی، سازمان فاوا، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه و اداره کل پست استان اصفهان، عملیات برداشت و به‌روزرسانی بانک اطلاعات کدهای پستی در محل همراه با تولید و نصب پلاک‌های آبی و پستی در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: از جمله مزایای پلاک‌های هوشمند جدید نسبت به پلاک‌های قدیمی می‌توان به مواردی همچون بارکدهای پستی (QR code) حاوی اطلاعات کدهای پستی واحدهای مسکونی، تجاری، اداری با قابلیت به‌روزرسانی، نبود نیاز به تعویض فیزیکی پلاک نصب شده در صورت ایجاد تغییرات در عرصه و اعیان هر ملک، امکان ارائه اطلاعات شهرداری مورد نیاز شهروندان نظیر کد نوسازی و خدمات مرتبط با آن، ارائه اطلاعات نزدیک‌ترین ایستگاه‌های اتوبوس، مترو و دوچرخه، نمایش نشانی پستی صحیح ملک بر اساس آخرین وضعیت بانک اطلاعاتی مرتبط با اسامی به‌روز معابر و اطلاعات توصیفی اداره پست اشاره کرد.

وی افزود: پیش بینی قابلیت ارسال موقعیت مکانی دقیق با اسکن بارکد مندرج روی پلاک‌های پستی به سامانه‌های مکان‌مبنا از جمله فروشندگان کالا و خدمات و تاکسی‌های اینترنتی و پیش‌بینی قابلیت استفاده در همه سامانه‌هایی که به نحوی از طریق موقعیت‌های مکانی در حال سرویس دهی به شهروندان است از دیگر مزایای پلاک‌های هوشمند جدید به شمار می‌آید.

ابطحی ادامه داد: از ابتدای سال جاری عملیات برداشت، به‌روزرسانی و صحت‌سنجی پلاک‌های شهری و کدهای پستی اصفهان به ترتیب در مناطق چهار، شش، هفت، هشت، ۱۰، ۱۲ ،۱۴ در دستور کار قرار گرفته و همزمان با آن نیز، پروژه تهیه و نصب پلاک‌های جدید آبی و پستی از منطقه هشت آغاز شده و مراحل عملیاتی سازی آن در سایر مناطق در حال انجام است.

کد خبر 506437

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان فاوا شهرداری اصفهان شهر کلانشهر تعویض پلاک شهرداری اصفهان شورای شهر اصفهان مدیریت شهری پلاک ثبتی كد پستي پلاک جدید شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کدهای پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت

شهردار مشهد گفت: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندرشریف، امروز_دوشنبه دهم اردیبهشت_در نشست بررسی پروژه بازگشایی بولوار کرامت اظهارکرد: بر این موضوع تأکید دارم که باید پلاک‌های در مسیر برای بازگشایی محور کرامت با هماهنگی شهرداری منطقه و سازمان زمین و مسکن تملک و مسیر به‌منظور اجرای پروژه آماده شود.

وی افزود: در همین راستا معاونت مالی و پشتیبانی برای پرداخت وجه صلح‌نامه‌های نقدی محور کرامت با اولویت اقدام و مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای این کار اختصاص پیدا کند.

شهردار مشهد تاکید کرد: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض شود تا مراحل آماده‌سازی پروژه بازگشایی محور کرامت انجام شود.

قلندر گفت: درمجموع باید عملیات اجرایی پروژه در محدوده تملک شده آغاز و نهایتاً تا دو ماه آینده پروژه بازگشایی محور کرامت تکمیل و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

کد خبر 749118

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم