Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: بر اساس تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با شروع موج پنجم کرونا برگزاری مجالس ترحیم تا اطلاع ثانوی در آرامستان باغ‌رضوان و آرامستان‌های محلی شهر ممنوع است.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به شروع موج پنجم کرونا و وضعیت قرمز شهر اصفهان جهت پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری، برگزاری مجلس ترحیم در آرامستان باغ رضوان و آرامستان‌های محلی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در صورت ضرورت برای خاکسپاری متوفیان و زیارت اهل قبور با کمترین نفرات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی همچنین استفاده از ماسک به این مکان‌ها مراجعه شود.

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مربوط به سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان را از طریق شبکه‌های مجازی به آدرس aramestan_esf یا سایت aramestan.isfahan.ir دنبال کنند.

کد خبر 506443

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان شهرداری اصفهان کلانشهر شهر مدیریت شهری آرامستان باغ رضوان کرونا در اصفهان آرامستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان