Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@10:10:54 GMT

شورای شهر اهواز باید اعتماد سازی کند

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۶۶۴۰

شورای شهر اهواز باید اعتماد سازی کند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتماد به شورای شهر لطمه خورده است و یکی از وظایفی که شورای شهر اهواز باید در این دوره مدنظر داشته باشد، ترمیم این اعتماد آسیب‌دیده و در برخی موارد از بین رفته نسبت به این تشکل است.

او با بیان اینکه اعضای شورا‌ها باید به شرح وظایف خود در قانون عمل کنند و اینکه چه اختیاراتی دارند و در چارچوب آن اختیارات اقدامات خود را انجام دهند و اصل تشکل شورا یک آموزه دینی و امری عقلانی است که عملکرد برخی باعث شد که نسبت به این تشکل و مجموعه، با دید منفی نگاه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی بیان داشت: یکی از چالش‌هایی که در فرآیند انجام امور مردم وجود دارد، الکترونیکی نشدن خدمات است. ساماندهی نشدن خدمات با توجه به علوم روز و نبود سرعت در عملکرد، سلامت و پیشرفت کار را با مشکل مواجه کرده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای شهر باید بتواند در ۴ سال پیش رو جلوی گلوگاه‌هایی که ممکن است در شهرداری‌ها فسادخیز باشند، بگیرد و کار مردم با سرعت عمل بیشتری انجام شود، تصریح کرد: شورای شهر باید به شهردار کمک کند تا این مشکلات رفع شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر خدمات شهری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد

شهردار مشهد گفت:یکی از سیاست‌های مدیریت شهری، واگذاری برنامه‌های مناسبتی به مردم و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندر شریف شامگاه _ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در مراسم اختتامیه جشنواره هنرهای شهری اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری، واگذاری برنامه‌های مناسبتی به مردم و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد است.

وی افزود: ارزشمندی کارها در مشهد به این است که این خدمات به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) ارائه می‌شود؛ یکی از مسائل برند شده در مشهد موضوع استقبال از بهار و جشنواره‌هایی است که در ایام نوروز شکل می‌گیرد.

شهردار مشهد ادامه داد: جانمایی خاص المان‌های نوروزی توقعات را از مدیریت شهری در مشهد بالابرده است، اظهار نظر واقعی زائران و مجاوران بر این است که مشهد در ایام بهار نشاط و سرزندگی خاصی را برای آنان به وجود می‌آورد.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: مدیران ارشد ملی و استانی بارها در سال جاری از اقدامات ویژه که در حوزه استقبال از بهار شکل گرفته بود؛ قدردانی کرده‌اند.

وی در پایان گفت: جانمایی ۱۱۰۰ المان گل، ۱۴ جشنواره ویژه در گستره شهر، جانمایی ۷۰۰ المان هنری در ۳۵۰ نقطه و جشنواره هنرهای نوری که جایگاه ویژه ای برای خود پیدا کرده، از مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری در استقبال از بهار بود.

کد خبر 747998

دیگر خبرها

  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است