Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل فلاح قنبری صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از یکی از مراکزی نیکوکاری در شهرستان کرج اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون ۱۷۵ سری جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد اهدا شد ه است.
وی با اشاره به اینکه کمک هزینه جهیزیه اهدایی به نوعروسان تحت حمایت از محل صدقات، حامیان و مراکز نیکوکاری البرز تأمین و پرداخت می‌شود، گفت: جهیزیه تهیه شده برای زوج‌های جوان در قالب لوازم اصلی زندگی شامل یخچال، اجاق گاز، فرش و ماشین لباسشویی که هر سری جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز خاطرنشان کرد: خدمات این نهاد در حوزه ازدواج شامل ارائه جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های تحت حمایت، جهیزیه به دختران نیازمند خارج از حمایت امداد، هدیه ازدواج پسران و کمک‌هزینه برای ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار است
وی بابیان اینکه خدمات راهنمایی و مشاوره قبل، حین و پس از ازدواج به زوج‌های تحت حمایت، از دیگر خدمات این نهاد در حوزه ازدواج است، تأکید کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های مشاوره ازدواج، فرزند پروری و مهارت‌های زندگی برای زوج‌های جوان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

کد خبر 5255241

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد البرز شهرستان کرج جهیزیه عروس ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا گرگان قطعی برق خطبه های نماز جمعه اردبیل ایلام عکس استانها زلزله اراک واکسن کرونا زوج های جوان تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد

 سعید مولایی  گفت:هفت سری جهیزیه به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان با کمک خیرین شهرستان بستان آباد جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش این کمیته در این شهرستان اهداء شد.

وی افزود:شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان و جزء اولین‌ها بوده به طوریکه امسال یک میلیارد تومان بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی