Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:12:53 GMT

ثبت شرکت و برند تا ۳۰% تخفیف با ثبت سنتر

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۶۷۳۴

ثبت شرکت و برند تا ۳۰% تخفیف با ثبت سنتر

اگر تا به الان پیشرفت چندانی در کسب و کارتان مشاهده نکردید و میخواهید یک تغییر بزرگ در آن ایجاد نمایید... - اخبار بازار -

اگر تا به الان پیشرفت چندانی در کسب و کارتان مشاهده نکردید و میخواهید یک تغییر بزرگ در آن ایجاد نمایید، توصیه میکنیم ثبت برند  را برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی از نام کسب و کارتان و ثبت شرکت را برای رسمیت بخشدین به کسب و کارتان انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کمی تحقیق و جستجو خواهید دید که هر کدام از کسب و کارهای موفق دارای برند و یا شرکت می باشند.

ما بیشتر نام برند ها را می شناسیم تا نام شرکت

حتما از محصولات مواد غذایی مجموعه مینو مشاهده و یا مصرف کرده‌اید. این گروه بزرگ و موفق دارای شرکتی به نام «شرکت صنعتی پارس مینو» تا بواسطه آن بتواند فعالیت های خود را زیر نظر قانون انجام دهد و همچنین علامت تجاری یا برند روی محصولاتش دارد که شما با دیدن آن متوجه میشوید که این محصول برای برای شرکت مینو است.

آشنایی با ثبت شرکت و انواع آن

به طور کلی افراد به منظور سازماندهی فعالیت خود، مجموعه ‌ای را تشکیل داده و با آن به فعالیت اقتصادی میپردازند که با ثبت شرکت  این فعالیت به رسمیت شناخته می شود ؛ در آخر سود و زیانی که در این راه کسب میشود بین اعضای شرکت تقسیم میگردد.

در کشورمان انواع شرکت های مختلفی مانند مسئولیت محدود، سهامی ها (خاص و عام)، تضامنی، دانش بنیان، نسبی و ... وجود دارد که هر کدام از متقاضیان ثبت شرکت با توجه به نیاز، هدف و شرایطی که دارند میتوانند شرکت مورد نظر خود را به ثبت برسانند. با این حال در بین انواع شرکت ها، دو نوع از آن ها یعنی شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود بیشترین تقاضا برای ثبت شرکت دارند.

شرکت با مسئولیت محدود نسبت به شرکت سهامی خاص از طرفداران بیشتری برخوردار است. دلیل بالای آمار ثبت شده این شرکت را میتوان به تعداد کم شرکا و اظهاری بودن سرمایه ثبتی نسبت داد. درواقع تعداد اعضای لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود حداقل 2 نفر میباشد که عمدتاَ بین اعضای یک خانواده، افراد فامیل و یا دوستان و آشنایان تشکیل می گردد. منظور از اظهاری بودن سرمایه این است که زمانی که سرمایه‌ای را برای شرکت تعیین میکنید (حداقل یک میلیون ریال) دیگر لازم نیست مبلغی از سرمایه را به منظور تایید مراحل ثبتی در داخل بانک بلوکه نمایید. به بیان دیگر شرکاء شرکت با مسئولیت محدود صرفاً اظهار می کنند که سرمایه شرکتشان فلان مبلغ است.

شرکت سهامی خاص پس از شرکت با مسئولیت محدود در جایگاه دوم بیشترین تقاضا برای ثبت انواع شرکت ها را دارد. تعداد اعضا لازم برای ثبت این نوع شرکت حداقل 3 سهامدار و 2 بازرس است.هیچکدام از بازرس ها نباید نسبت فامیلی با هیئت مدیره داشته باشند. حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص یک میلیون تومان است و به منظور تاسیس شرکت، باید 35% از سرمایه اولیه را در حسابی بنام شرکت در شرف تاسیس سپرده گذاری نمایید.

 

ثبت برند چیست و آیا ضرورتی برای ثبت آن هست ؟

در دنیای کسب و کار و تجارت، محصولات مشابهی از شرکت ها و تولیدکنندگان مختلفی وجود دارد. این افراد فرآیند ثبت برند  را به منظور آنکه بین محصولات خود و سایر تولیدکنندگان یک تمایزی ایجاد نمایند و از این طریق مشتریان بتوانند به راحتی محصولات هر تولید کننده را شناسایی کنند، انجام می دهند.

در واقع برند نام، علامت اختصاری و یا ترکیبی از این دو است که هر شرکت به منظور معرفی محصول و خدمات خود از آن استفاده میکند؛ مانند برند اپل که به شکل یک سیب گاز خورده است و ما میتوان این علامت را بر روی تمام محصولات این شرکت مشاهده نماییم. به بیان دیگر مشتریان از طریق برند و علامت تجاری یک شرکت میتوانند محصول و خدمات آن را شناسایی نمایند.

برند تاثیر زیادی در اعتبار و فروش هر کسب و کاری دارد. در حقیقت زمانی که شخصی اقدام به ثبت علامت تجاری می‌انجامد، موظف میشود تا تمامی کالا و خدمات خود را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان خود عرضه کند و از این طریق حسن نیت خود را به مخاطبان برساند. همچنین کالایی که از برند معتبری است نسبت به کالایی که هیچ برندی ندارد، بیشتر فروش میرود و سود بیشتری نیز برای تولید کننده به همراه خواهد داشت.

علاوه بر آن، زمانی ثبت برند میکنید، کالاها و تولیدات شما جنبه قانونی میگیرند و از این طریق هیچ فردی نخواهد توانست از نام و اعتبار شما به نفع خود سوءاستفاده کند. در صورت انجام این عمل شما میتوانید از آن فرد شکایت کرده و با دریافت غرامت او را مجبور به تعویض نام نمایید.

 

اخذ کارت عضویت اتاق بازرگانی

در کل دو نوع برند وجود دارد که عبارت است از برند فارسی و برند لاتین. در نام و علامت تجاری برند لاتین از حروف لاتین استفاده شده است؛ در واقع چه کلمه مورد نظر فارسی بوده و با فونت لاتین نوشته شده یا اینکه خود کلمه دارای ریشه لاتین میباشد، در هر صورت جزء برند لاتین محسوب میشوند.

یکی از شرایط ثبت برند لاتین داشتن کارت بازرگانی یا کارت عضویت اتاق بازرگانی  است. در حقیقت زمانی که مدارک خود را به کارشناس اداره مالکیت معنوی ارائه میدهید، یکی از مدارک لازم برای ثبت برند لاتین داشتن کارت بازرگانی است در غیر این صورت علامت تجاری موردنظرتان ثبت نمیشود.

آشنایی با ثبت سنتر

اگر تصمیم به انجام هرکدام از موارد ذکر شده، یعنی ثبت شرکت، ثبت برندو کارت عضویت اتاق بازرگانی دارید ، این فرایند را به ثبت سبنتر بسپارید. ثبت سنتر با بهره گیری از افراد متخصص و مجرب، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به شما عزیزان اعلام کرده و همواره توانسته رضایت مشتریان را کارنامه درخشان خود به ثبت برساند.

جهت ارتباط با ثبت سنتر کافی هست عبارت "ثبت سنتر" را در موتور جستجوگر گوگل جستجو کنید آدرس سایت sabt.center  می باشد ، کارشناسان ما در واتس اپ به صورت آنلاین پاسخگوی شما هستند همچنین می توانید جهت مشاوره تلفنی به صورت تخصصی با هلدینگ ثبت سنتر ، شماره 021-28422720 را شماره گیری فرمایید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت با مسئولیت محدود شرکت سهامی خاص لازم برای ثبت کسب و کارتان علامت تجاری ثبت سنتر ثبت برند ثبت شرکت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به صنعت کفش در مستند «پاپوش»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستنداز نگاهی به گذشته تاریخی نوع پاپوش‌های بومی و ملی ایرانیان آغاز می‌شود و با گذری کوتاه به قصه الگو‌ها و طرح‌های مورد استفاده اقوام مختلف می‌رسد.

استفاده از کالای با کیفیت داخلی برای زنده ماندن این صنعت یکی از اهداف اصلی فیلم است. البته تلاش شده است تا با استفاده از گرایش نسل امروز به تنوع در پوشش و میل به برند پوشی، این باور که برند ایرانی هم ارزش افتخار کردن دارد، به بینندگان منتقل شود.

این فیلم درباره صنعت ریشه دار تولید کفش با نگاهی افتخار آمیز؛ ولی گذرا به تاریخچه آن است و همچنین نگاهی علمی، اجتماعی و نقادانه به نوع سلیقه نسل امروز دارد.

مستند۴۰ دقیقه‌ای «پاپوش» به تهیه کننده و کارگردانی امیر یوسفی، با مشارکت دفتر تبلیغات هوشمند و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تولید شده و تکرار آن ساعت ۲۴ بامداد و پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگاهی به صنعت کفش در مستند «پاپوش»
  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • بانوان آمریکای لاتین نسبت به کشتار زنان در غزه موضع بگیرند
  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد