Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین بابت قهرمانی آلبی‌سلسته در مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ بی‌اندازه خوشحال است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی که با برتری یک بر صفر بامداد امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل برزیل در دیدار فینال کوپا آمه‌ریکا 2021 اولین قهرمانی‌اش در یک تورنمنت معتبر را با پیراهن آلبی‌سلسته تجربه می‌کند، پس از این بازی گفت: خوشحالی‌ای که امروز احساس می‌کنم را نمی‌توانم توصیف کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من این لحظه را به دفعات در خواب دیده بودم.

وی افزود: از دوره قبلی کوپا آمه‌ریکا کاملاً واضح بود که این تیم خیلی قدرتمند و باانگیزه است. گاهی اوقات در فینال شکست خوردم اما می‌دانستم که در نهایت چنین روزی خواهد آمد که قهرمانی را با آرژانتین تجربه کنم. احساس می‌کنم خدا این لحظه را برایم کنار گذاشته بود، آن هم در بازی مقابل برزیل و در خاک آنها.  

فوق‌ستاره تیم ملی آرژانتین که پس از بازی در همان زمین با خانواده‌اش تماس تصویری برقرار کرد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: وقتی بازی تمام شد به خانواده‌ام فکر می‌کردم. اوقات زیادی بوده که به همراه خانواده سختی‌های زیادی را کشیده‌ایم. روزهایی بوده که وقتی به تعطیلات می‌رفتیم، چند روز اول ناراحت بودیم اما این بار تعطیلات متفاوتی خواهیم داشت.

مسی 34 ساله تصریح کرد: هنوز نمی‌توانیم باور کنیم که قهرمان شده‌ایم. این بازی در تاریخ ماندگار خواهد شد، نه‌ تنها به خاطر اینکه ما قهرمان شدیم، بلکه به این خاطر که ما برزیل را در خانه‌اش شکست دادیم. چه حس دیوانگی زیبایی است! این حس فوق‌العاده‌ای است. خدایا ممنونم، ما قهرمان هستیم.

کوپا آمه‌ریکا 2021| اسکالونی: قهرمانی بزرگی برای مردم آرژانتین کسب شد/ فرهنگ فوتبالی خاص خود را داریمکوپا آمه‌ریکا 2021| انتقاد تیته از کنمبل در پی ناکامی برزیل در فینال

برنده 6 توپ طلا در پایان در تمجید از سرمربی آلبی‌سلسته اظهار داشت:  لیونل اسکالونی شایسته این قهرمانی بود. او همیشه بهترین را برای تیم ملی می‌خواست. اسکالونی می‌دانست چطور تیمی برتری‌جو بسازد و شایسته به رسمیت شناخته شدن است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال برزیل لیونل مسی تیم ملی فوتبال آرژانتین کوپا آمه ریکا تیم ملی فوتبال برزیل لیونل مسی تیم ملی فوتبال آرژانتین کوپا آمه ریکا کوپا آمه ریکا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) به رسوایی شناگران چینی واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ توماس باخ پس از وضعیت آزمایش دوپینگ شناگران چینی نسبت به عملکرد آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) و قوانین کنترلی آن ابراز اطمینان کرد.

رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت: ما به WADA و قوانین کنترلی آن اطمینان کامل داریم، آژانس کاملاً از آنها پیروی کرده است. WADA به IOC درباره رویه‌هایی که این سازمان دنبال می‌کند، اطلاع داده است.

تحویل مشعل المپیک به فرانسه

توماس باخ خاطرنشان کرد: در وضعیت شناگران چینی، ما نیز به WADA اعتماد داریم. اگر همه مراحل رعایت شود، دلیلی وجود ندارد که آنها در آنجا (در بازی‌های المپیک 2024) حضور نداشته باشند.

پیش از این مشخص شده بود که در ژانویه 2021، 23 شناگر چینی تست دوپینگ مثبت دادند که نشان از وجود داروی ممنوعه تری‌متازیدین در بدن آنها داشت. سپس WADA از تصمیم طرف چینی مبنی بر عدم انجام آزمایشات اضافی و حذف ورزشکاران از المپیک 2020 توکیو (ژاپن) حمایت کرد که از سال 2020 به دلیل COVID-19 به تعویق افتاد و از 23 جولای تا 8 آگوست 2021 برگزار شد. تیم شنای چین در آن بازی‌ها سه مدال طلا، دو نقره و یک برنز کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • جاسوسان صنعتی - باد آورده
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • امروز با سعدی: ای یار جفا کرده پیوند بریده
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی