Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@07:40:48 GMT

مقایسه جیلی GC6 با ام جی 3؟ + مشخصات فنی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۶۸۶۸

مقایسه جیلی GC6 با ام جی 3؟ + مشخصات فنی

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، جیلی GC6 با ام جی 3 است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند. 

معرفی جیلی GC۶:

جیلی GC۶، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۴ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۴۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۰۵ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۴۶ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۴ سرعته خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۶۵ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۳.۵ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۶.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۴۵ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می‌توان به چراغ جلو به همراه تنظیم ارتفاع، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، دستگیره در با تریم فلزی، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، آنتن درون شیشه، گرمکن شیشه عقب، شیشه‌های جلو و عقب با سیستم HSEA سبز رنگ، سانروف برقی، آینه‌های برقی با گرمکن و قابلیت جمع شوندگی دستی، کنسول جلو با تریم طوسی نقره‌ای، تریم داشبورد چرم، رودری‌ها با تریم چرم، فرمان چرم مجهز به کلید‌های کنترلی اشاره کرد.

همچنین این خودرو مجهز به رکاب استیل، چراغ زیر درب راننده، چهار پنجره مجهز به سیستم Power Windows، شیشه‌ها با محافظ نویز، پرده شیشه عقب با قابلیت جمع شوندگی دستی، صندلی‌های چرم، صندلی‌ها عقب تاشو، سنسور تشخیص کمک راننده، چراغ‌های جلو با قابلیت روشن شدن اتوماتیک، آیینه وسط با قابلیت مات شدن است.

معرفی ام جی ۳:

ام جی ۳، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۴ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۴۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۰۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۳۵ نیوتن متر در ۴۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۵ سرعته خودکار با قابلیت تعویض به حالت زمستانی، اسپرت و نرمال استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۱.۵ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۵.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۴۵ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به رینگ آلومینیومی ۱۵ اینچی ، کروز کنترل ، تایر دوستدار محیط زیست ، سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌ها TPMS ، چراغ‌های LED مخصوص روز ، شیشه‌های بالابر برقی و آینه‌های کناری برقی به همراه گرمکن ، سانروف ، فرمان هیدرولیک ، سنسور باران ، بسته شدن خودکار پنجره‌ها قبل از پیاده شدن از خودرو ، سنسور پارک عقب ، پورت شارژ موبایل (مطابق با ال جی، آیفون، سامسونگ و ...) ، تنظیم دستی صندلی راننده در ۶ جهت و سرنشین جلو در ۴ جهت ، سنسور نور ، روکش چرمی صندلی‌ها و غربیلک فرمان ، صندلی‌های اسپرت ضد لغزش اشاره کرد.

خودرو جیلی GC6 ام جی 3 کشور سازنده چین چین سال (طراحی) 2014 2014 موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه 4 سیلندر 16 سوپاپه حجم موتور 1498سی سی 1498سی سی حداکثر قدرت 105 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه 107 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه حداکثر گشتاور 146 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه 135 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه جعبه دنده 4 سرعته خودکار 5 سرعته خودکار با قابلیت تعویض به حالت زمستانی، اسپرت و نرمال شتاب 0 تا 100 13.5 ثانیه 11.5 ثانیه حداکثر سرعت 165 کیلومتر در ساعت 180 کیلومتر در ساعت وزن 1132 کیلوگرم 1125 کیلوگرم اندازه (میلیمتر) 4342 طول - 1692 عرض - 1435 ارتفاع 4018 طول - 1728 عرض - 1517 ارتفاع فاصله بین دو محور 2502 میلیمتر 2520 میلیمتر مصرف سوخت ترکیبی 6.8 لیتر در هر صد کیلومتر 5.8 لیتر در هر صد کیلومتر حجم باک 45 لیتر 45 لیتر ترمز و پایداری ترمز جلو دیسکی ، ABS - EBD سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD ، مجهز به ترمز ضد قفل ABS ، سیستم ترمز کمکی BAS ، سیستم پایداری خودرو بر سر پیچ ها CBC ، ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه ای کیسه هوا کیسه هوای راننده و سرنشین جلو کیسه هوای سرنشین جلو ، کیسه هوای جانبی ، کیسه هوای پرده ای ، مجموعاً 6 کیسه هوا سیستم صوتی قابلیت پخش MP3 ، صفحه نمایش 7 اینچی استریو ، قابلیت پخش CD و MP3 ، ورودی USB‌ و iPod و AUX ، مجهز به 6 بلندگو HiFi و یک ساب ووفر ، بلوتوث ، قابلیت تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو دور در دقیقه کیلومتر در ساعت استفاده شده سرعته خودکار نیوتن متر ۱۰۰ کیلومتر اسب بخار صندلی ها آن از یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو جنسیس GV80 2025 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو جنسیس GV80 2025 در سیکل ترکیبی از 11.7 لیتر سوخت در هر 100 کیلومتر بر ساعت استفاده می‌کند و با استفاده از سوخت بدون سرب RON 95 کار می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو جنسیس GV80 2025 از یک موتور ۳.۵ لیتری بنزینی V6 بهره می‌برد که ۲۷۹ کیلووات قدرت در ۵۸۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۵۳۰ نیوتن متر بین ۱۳۰۰ و ۴۵۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند و با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته همراه است؛ شرکت تولیدکننده ادعا می‌کند که شتاب این خودرو در عرض ۵.۶ ثانیه از صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

خودرو جنسیس GV80 2025 در سیکل ترکیبی از ۱۱.۷ لیتر سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت استفاده می‌کند و با استفاده از سوخت بدون سرب RON 95 کار می‌کند، ظرفیت مخزن سوخت آن نیز ۸۰ لیتر است؛ طول و عرض خودروی یادشده به ترتیب ۴۹۴۰ و ۱۹۷۵ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۷۱۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۹۵۵ میلی‌متر است؛ ظرفیت صندوق عقب خودرو ۷۳۵ لیتر است، البته زمانی که صندلی‌های ردیف دوم خودرو تا می‌‏شود ظرفیت آن به ۱۰۹۷ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

خودرو جنسیس GV80 2025 دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، تشخیص خودرو، عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، هشدار توجه راننده، دستیار هوشمند محدودیت سرعت، دوربین دید فراگیر و نظارت بر فشار باد لاستیک است؛ از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به چرخ‌های ۲۲ اینچی، سیستم تعلیق تطبیقی، نور بالا اتوماتیک، نمایشگر ۱۲ اینچی، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی در ۱۸ جهت، ماساژور صندلی‌های جلو، ناوبری ماهواره‌ای، شارژر بی‌سیم گوشی و آینه‌های تاشو برقی اشاره کرد، این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی، قرمز و سبز وارد بازار می‏‌شود.

کد خبر 749268

دیگر خبرها

  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • خودرو جنسیس GV80 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)