Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، سرانجام طلسم نباختن سایپا مقابل استقلال در رقابت‌های لیگ برتر شکسته شد.

آبی‌پوشان پایتخت با گل‌هایی که در نیمه دوم دیدار مقابل سایپا به ثمر رساندند نه تنها سه امتیاز ارزشمند کسب کردند بلکه طلسمی که مدت‌ها آنها را اذیت می‌کرد را نیز شکستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال آخرین بار پاییز سال ۹۸ زمانی که آندره آ استراماچونی هدایت این تیم را برعهده داشت، توانسته بود سایپا را در پیکارهای لیگ برتر شکست دهد و پس از آن حاصل رویارویی این تیم مقابل نارنجی‌پوشان با فرهاد مجیدی و محمود فکری، فقط مساوی و شکست بود.

بالاخره دوران نباختن سایپایی‌ها به استقلال تمام شد و مجیدی توانست ضمن مقهور کردن فراز کمالوند، طلسمی که از زمان سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان برجا مانده بود را نیز بشکند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا استقلال استراماچونی فرهاد مجیدی استراماچونی استقلال سایپا فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازی فردای تیمش مقابل استقلال خوزستان را حساس توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که شما را پس از مدت‌ها می‌بینم و همانطور که می‌دانید اصفهان، نصف جهان! بازی فردا مقابل تیمی که برای بقا تلاش می‌کند، بسیار حساس خواهد بود. تیم در این شرایط معمولاً تلاش و انگیزه دو برابری دارد و ما برای پیروزی باید به‌خوبی تلاش کنیم.

پورموسوی: داور بازی با سپاهان شمالی است

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!