Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسن عزیزی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برگزاری نمایشگاه ویژه صنایع خلاق کرمانشاه که به همت خانه خلاق استان کرمانشاه در محل حمام حاج شهبازخان برگزار شد، افزود: خانه خلاق کرمانشاه، تنها یک مرکز برای شکوفایی صنایع دستی نیست و دامنه تاثیر گذاری آن بسیار فراگیر و موثر است و در هدف گذاری کلان خود، به توسعه پایدار اقتصادی می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خانه خلاق کرمانشاه نخستین خانه خلاق در کشور است که براساس طرح سازمان توسعه صنعتی ملل متحد، همکاری و پشتیبانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و پشتیبانی استانداری و ادارات کل مرتبط استانی شکل گرفته است.

عزیزی افزود: خانه خلاق کرمانشاه، مروج فرهنگ و گردشگری در منطقه خواهند بود و توسعه اقتصادی و اجتماعی را در همه مسائل به همراه خواهد داشت، ضمن آنکه نوآوری و خلاقیت را در جوامع توسعه می دهد و جامعه را برای تولید ثروت پایدار و مشارکت توانمند می سازد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه صنایع خلاق گفت: صنایع خلاق درون زا و برون گرا و متکی بر فرهنگ بومی است که می تواند با هزینه های پایین در قیاس با صنایع دیگر، اشتغال ایجاد کند و محصولات دانش بنیانی با ارزش افزوده بالا به دنیا عرضه کند.

به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، خانه های خلاق در دنیا یک اکوسیستم منحصر به فرد از منابع، الهامات، فرصت‌های همکاری و رشد ایده، فرصت های کسب و کار، شبکه سازی و رشد خلاقیت هستند که در آن گروه‌های متنوع با یکدیگر متصل می‌شوند، از هم الهام می گیرند و توانمند می شوند تا بهترین تولیدات خود را در هر مرحله‌ای که هستند ارائه دهند.

نرخ بیکاری استان کرمانشاه در سال ۹۹ از سوی مرکز آمار ایران، ۱۴.۹درصد اعلام شد.

استان کرمانشاه با وسعت حدود ۲۵ هزار کیلومتر مربع، ۱.۵ درصد از مساحت کل کشور (هفدهمین استان) را به خود اختصاص داده و شامل ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر و ۸۶ دهستان است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از یک هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد که بیش از ۳۰ هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها رونق تولید جهش تولید اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها رونق تولید جهش تولید سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها رونق تولید جهش تولید اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه خانه خلاق کرمانشاه استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان

اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان امروز با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور به بهره برداری رسید.

استاندار کردستان در مراسم بهره برداری از این مرکز، مهارت‌آموزی را عامل رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری عنوان کرد

زارعی کوشا گفت: نسخه شفابخش برای خروج از بیکاری به ویژه در استان‌های زاگرس نشین، توسعه آموزش‌های مهارتی است.

وی گفت: مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق، عامل مهم تحقق دیپلماسی مهارت در کشور است

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی