Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن بیگدلی، روز یکشنبه در گردهمایی تبیینی، ترویجی و فرهنگی که با موضوع نقش سپاه در ترویج فرهنگ و معارف اسلامی، انقلابی‌گری و ولایتمداری در حسینیه فاطمه‌ الزهراء سپاه این استان برگزار شد با تسلیت سالروز شهادت حضرت جواد الائمه(ع)، افزود: منش پاسداری در حوزه معرفتی، مستدل و واضح بوده و این منش بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به هجمه‌های دشمنان نسبت به انقلاب و سپاه پاسداران اشاره کرد و اظهار داشت: تمام این توطئه و هجمه‌ها بیانگر این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسیری را می‌پیماید که مورد خواست و رضایت معاندین و دشمنان انقلاب نیست.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه میدان‌داری و یکه‌تازی انقلاب در عرصه بین الملل، سبب عقب نشینی و همچنین تلاش مذبوحانه دشمن در راستای توقف این امر مهم است، افزود: دشمن خود می‌داند که در این عرصه شکست خورده است اما آن را نمی‌پذیرد و سعی در حفظ ظاهر و عدم پذیرش آن دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به جوامع بین الملل اجازه رصد و دستیابی به واقعیت‌ها و انتخاب آگاهانه را نمی‌دهد و تمام توان و ظرفیت را در جهت به کارگیری توطئه و اهداف شوم خود به کار می بندد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی توانست پایه‌های به ظاهر ثابت و استوار نظام سوسیالیستی و لیبرالیستی شرق و غرب را بهم ریزد و تمام کارشناسان و صاحبنظران نیز به این مهم اذعان داشته اند.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه غرب حیات خود را در سرنگونی پدیده‌ای به نام انقلاب اسلامی می‌بیند، تصریح کرد: سپاه پاسداران حافظ انقلاب اسلامی است و دشمن ادامه بقای خود را در گرو نبود این نهاد موثر و توانمند می‌بیند.

وی با اشاره به اینکه مقابله با دشمن سبب افتخار و سربلندی بوده اما هزینه‌بر است چرا که بدون هزینه امکان پیشرفت و مقابله با اهداف شوم دشمن نیست، افزود: دفاع از انقلاب و موجودیت آن، مقدماتی را شامل می‌شود که یکی از آنها شناخت اصل انقلاب است چراکه به منظور در صحنه بودن و خدمتگزاری به مردم، درک و شناخت کامل این مولفه ضروری است.

مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با بیان اینکه شناخت دشمنان انقلاب نیز دومین مولفه دفاع از انقلاب و موجودیت آن است، اظهار داشت: شناخت دشمنان و ترفندهای مختلف آنان در مباحث گوناگون اعم از سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، بسیار حائز اهمیت است چرا که عدم شناخت سبب حضور و پیشروی آنان می‌شود.

حجت الاسلام بیگدلی راهکار مقابله با دشمنان و توطئه‌های آنان را سومین مولفه دفاع از انقلاب دانست و با تاکید بر اینکه رمز موفقیت سپاه در رسالت پاسداری در ۲ محور اساسی خلاصه شده است، افزود: این موارد شامل اهتمام بر تقویت و تعمیق باورهای دینی و انقلابی و همچنین ایمان و اعتقاد به اصول و مبانی انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با ظالمان، حمایت از مستضعفین، همراهی با طبقات پایین و رعایت عدالت اجتماعی از اصول و مبانی انقلاب اسلامی است، دانش‌افزایی، حقیقت طلبی، آرمان‌گرایی و ولایتمداری و بصیرت افزایی را در راستای تداوم تاثیرگذاری در جامعه خواند و افزود: تمامی این ویژگی‌ها با ایمان قلبی و عملی، ممکن می‌شود.

حجت الاسلام بیگدلی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه ایمان یعنی دل سپردن، گرویدن، سرسپردن، حقیقت را با همه‌ وجود پذیرفتن و در مقابل آن تسلیم شدن است، اشاره کرد و اظهار داشت: این مهم به معنای خدایی اندیشیدن و خود را به خدا سپردن است.

وی تصریح کرد: حضور و خدمات رسانی سپاه پاسداران در سازندگی کشور در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی بر کسی پوشیده نیست و همین امر نشان‌دهنده صیانت از جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن در ارتقای فرهنگ و تحقق جامعه اسلامی است.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زنجان انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زنجان حجت الاسلام بیگدلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقل از ایسنا، به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901182

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • دشمن دست به خطایی بزند نمونه دیگری از موشک‌ها و پهپادها به سمتشان شلیک خواهد شد