Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@16:35:44 GMT

بستن مطبوعات هنر نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۷۳۰۴

بستن مطبوعات هنر نیست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات بوشهر بیان کرد: اعتقادمان بر این بوده است که به سمت طرح دعوا و شکایت از مطبوعات نرویم زیرا معتقدیم بستن مطبوعات هنر نیست.

او از تلاش اهالی مطبوعات بوشهر، رسانه‌های منتقد و کسانی که دل در گرو توسعه استان بوشهر دارند تشکر کرد و افزود: نقد اگر سازنده باشد موجب رشد وتوسعه است، بنابراین از همه اهالی مطبوعات چه رسانه‌هایی که با دولت همراهی کردند و چه منتقدان، قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر همچنین عنوان کرد: حل و فصل مشکلات و نیاز‌های خانه مطبوعات بوشهر را در دستور کار قرار می‌دهیم و معاون عمرانی را برای رسیدگی به این نیازمندی‌ها مامور می‌کنم.

گراوند گفت: انتظار است مدیریت شهری در بوشهربا قوت از خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر حمایت کند.

او تاکید کرد: نشستی ویژه برای بررسی وضعیت مکان فعالیت خانه مطبوعات بوشهر با اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی و اعضای مربوط برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

مطبوعات برای ایجاد امید در جامعه تلاش کنند

در این نشست اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات هم درباره نکاتی از جمله ارائه تسهیلات بانکی به خبرنگاران، محل فعالیت خانه مطبوعات، برگزاری آیین ویژه روز خبرنگار و... سخن گفتند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطبوعات بوشهر خانه مطبوعات بوشهر تعطیلی مطبوعات استاندار بوشهر مطبوعات بوشهر خانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روز ملی خلیج فارس در بوشهر

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076920 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۱۰ اردیبهشت
  • همایش روز ملی خلیج فارس در بوشهر
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۹ اردیبهشت
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۸ اردیبهشت
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت