Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@22:46:24 GMT

چه کسی سرمربی امید می‌شود؛ مهدوی‌کیا یا رضایی؟

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۷۴۳۷

چه کسی سرمربی امید می‌شود؛ مهدوی‌کیا یا رضایی؟

به نظر می رسد در نشست امروز اعضای هیات رییسه سرمربی تیم امید مشخص خواهد شد. 

به گزارش "ورزش سه"، صحبت ها از حضور مهدی مهدوی کیا است. چهره نام آشنای فوتبال که پیش تر جز تیم مدیریت علی کریمی برای اداره فدراسیون فوتبال بود. البته در همان برهه از زمان مشخص بود مهدی مهدوی کیا بیشتر علاقمند به مربیگری تا مدیریت در فوتبال است اما برای دلگرم کردن همبازی سابق خود به او دست یا علی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی مهدوی کیا اینروزها در آلمان بسر می برد. در ماه های گذشته هم چنین گروهی تلاش کردند مهدی مهدوی کیا را سرپرست تیم ملی کنند که این تلاش ها هم نتیجه نداد. تا کنون کسی در مورد حضور مهدی مهدوی کیا در تیم امید خبری منتشر نکرده است اما به طور حتم می تواند اتفاق جالب و موثری برای فوتبال ایران باشد. به خصوص که مهدی مهدوی کیا در سال های اخیر در رده پایه فوتبال آلمان کار کرده و از سویی این دوره از مسابقات تنها به بهانه قهرمانی آسیا برگزار می شود و مهدی مهدوی کیا با کسب تجربیات لازم از این بازی ها می تواند در دوره بعدی تیم امید را برای صعود به المپیک آماده کند. گفته می شود مذاکراتی با او در آلمان صورت گرفته است. نظر اعضای هیات رییسه هم در این باره خیلی مهم است. 

 

تیم ملی امید البته گزینه های دیگری هم دارد. رحمان رضایی مربی ابتدای فصل ذوب آهن. حمید استیلی پیش تر از سوی اعضای کمیته فنی برای هدایت تیم امید انتخاب شده بود اما فدراسیون فوتبال حق دارد این تصمیم را وتو کند و تصمیم جدیدی بگیرد. باید به این نکته هم اشاره کرد حمید استیلی بعد از یک دوره حضور در راس کادر فنی تیم امید دیگر تمایلی به ادامه همکاری ندارد. او در دوره قبلی هم با اصرار فدراسیون فوتبال حاضر شد هدایت تیم امید را برعهده بگیرد. این اتفاق زمانی رخ داد که دیگر مربیان از پذیرش هدایت تیم امید خودداری می کردند. 

 

عبدالله ویسی و رسول خطیبی دیگر گزینه های هدایت تیم امید هستند. مربیانی که در سال های اخیر نشان دادند رابطه خوبی با جوانان دارد و به خوبی از آنها در تیم های خود بهره می برند. باید منتظر ماند و دید که این مذاکرات در نهایت به کجا خواهد انجامید. ایران در گروه B با تیم های تاجیکستان – نپال و لبنان همگروه است. مسابقات مقدمانی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در یازده گروه برگزار می شود که تیم های اول به همراه چهار تیم برتر دوم به مرحله نهایی صعود می کنند. مرحله نهایی بازی ها با حضور ازبکستان میزبان و با حضور 16 تیم در سال 2022 برگزار می شود. همان طور که اشاره کردیم این دوره از بازی ها تنها به بهانه قهرمانی آسیا برگزار می شود. بازی های مقدماتی هم آبان ماه برگزار خواهد شد. 

تیم ملی امید بیش از 4 دهه است که به المپیک صعود نکرده است و در توکیو هم حضور نخواهد شد.

تیم امید ایران مهدی مهدوی کیا رحمان رضایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران مهدی مهدوی کیا رحمان رضایی هدایت تیم امید مهدی مهدوی کیا برگزار می شود بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد

مسابقات فوتبال گروه دوم مرحله نهایی لیگ امید‌های مناطق کشور از گروه دوم با شرکت ۵ تیم از عصر دیروز ۱۶ اردیبهشت ماه با برگزاری ۲ دیدار در محمودآباد آغاز شد.

در این رقابت‌ها تیم‌های اکباتان اردبیل، دهداری مشهد، میعاد فیروزکوه، رویانمهر رویان و ایفاسرام محمودآباد، مدت ۶ روز به صورت متمرکز در ورزشگاه شهید بهشتی محمودآباد باهم رقابت خواهند کرد.
 
در دیدار افتتاحیه این مسابقات،  تیم دهداری مشهد موفق شد اکباتان اردبیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در دیگر بازی این روز،  تیم ایفاسرام میزبان رقابت‌ها مقابل تیم رویانمهر رویان در شهرآورد مازندرانی به تساوی بدون گل دست یافت.
 
تیم اول گروه دوم مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امید‌های کشور به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور صعود می‌کند.

تیم دوم رقابت‌ها سهمیه مرحله اول مسابقات فصل آتی را کسب می‌کند و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی باز می‌گردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • لیگ‌یک/ دشت یک امتیازی سرمربی جدید سایپا از تبریز
  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد