Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@21:26:03 GMT

جاسازی سیگارهای خارجی قاچاق در خانه

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۷۵۵۱

جاسازی سیگارهای خارجی قاچاق در خانه

سرهنگ رضا علی بخشی فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه مقادیر زیادی سیگار قاچاق در یک منزل مسکونی دپو شده است، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاوا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی منزل مذکور و انجام هماهنگی قضائی در بازرسی از محل، بیش از ۱۲۶ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی بخشی گفت: ارزش سیگار مکشوفه بنا به نظر کارشناسان، ۶۰ میلیون تومان برآورد شد و پرونده به مراجع قضایی تحویل داده  شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با تشریح جزییات پرونده دیگری، گفت: ماموران دایره قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پاکدشت در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در یک منطقه کارگاهی اقدام به نگهداری اقلام قاچاق می‌کند  پس از هماهنگی با مرجع قضائی وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی این مکان ۳ هزار و  ۱۵۰ عدد قطعات ساخت گاز صفحه‌ای قاچاق شامل المنت، ترانس و فندک گاز کشف شد و یک نفر دستگیر و  پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ علی بخشی با بیان اینکه کارشناسان ارزش مالی این اقلام را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند، از شهروندان خواست به محض مشاهده موارد مشابه، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند تا در اندک زمان ممکن بررسی و برخورد قانونی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید

کشف ۱۲۵ هزار نخ سیگار قاچاق درجنوب تهران

توقیف تاکسی حامل سیگار قاچاق و ناس در خزانه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق سیگار قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون توقیفی و محل‌های دپو، ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

 حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۹ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اسال شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی در سال جاری با همه توان به مقابله با قاچاق سوخت خواهند پرداخت و فضا بیشتر از گذشته برای قاچاقچیان سوخت ناامن می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور
  • ویپ های ۲ میلیون تومانی در کشور/ چرا سیگارهای الکترونیک در ایران ممنوع نمی شود؟!