Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی که در روز ۱۹ تیر ماه برگزار گردید، آسیاتک به عنوان پرظرفیت‌ترین شرکت ارائه دهنده خدمات مرکز داده در کشور، به کسب اولین گواهینامه رتبه بندی ارائه دهندگان خدمات مرکز داده در ایران، نائل آمد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی آسیاتک، بر اساس معیارهای ارزیابی تعیین شده توسط کارگروه رتبه بندی مراکز داده، پس از ۲ سال پیگیری برخی مراحل لازم و بررسی جنبه های مختلف ارائه خدمات مرکز داده و همچنین اجرای ممیزی در سطح کشور، برای اولین بار در ایران گواهینامه رتبه بندی ارائه دهندگان خدمات مرکز داده به شرکت آسیاتک اعطا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک از سال ۱۳۹۲ تا کنون، با هدف ارائه سرویس و توسعه زیر ساخت های مراکز داده در داخل کشور، ضمن ایجاد و توسعه دیتاسنترهای قدرتمند و متناسب با به روزترین استانداردهای جهانی و سایر زیرساختهای ارتباطی مورد نیاز، اقدام به میزبانی بیشترین حجم محتوای داخلی و تامین نیازهای سازمان‌های دولتی و شرکت‌ها خصوصی در این حوزه نموده است. آسیاتک در راستای پیشبرد اهداف کلان خود با محوریت توسعه خدمات مرکز داده در کشور ، اقدام به ایجاد بستر و زیرساخت مناسب نموده است که  از جمله آن می‌توان به راه اندازی مجموعه مراکز داده فعال در سراسر کشور شامل مرکز داده آزادگان، مراکز داده برج میلاد تهران در ترازهای ۲۸۴+ و ۱۰- ، مرکز داده میرعماد، بهره گیری از مراکز داده شرکت زیر ساخت و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهر های شیراز و تبریز، مشهد، همدان و قم و... اشاره نمود که آسیاتک را به اصلی‌ترین و امن‌ترین قطب صنعت ارائه خدمات مرکز داده ای در کشور تبدیل کرده است.

آسیاتک به عنوان یک شرکت دانش بنیان همواره بر آن بوده تا با استفاده  از دانش و فناوری روز در مسیر بهبود نظام های مدیریتی مراکز داده در کشور قدم بردارد. از این رو با بکارگیری فرآیند های مدیریتی مبتنی بر استانداردهای مدیریت امنیت اطلاعات ISO۲۷۰۰۱ و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ISO۲۰۰۰۰-۱ و همچنین الگو برداری از به روش  ITIL امکان ارائه خدماتی امن، پایدار و مطابق با تکنولوژی روز دنیا را فراهم نموده است. این شرکت از سالهای اول ایجاد و توسعه زیرساخت مرکز داده،  بر انطباق با نیازمندی های زیر ساختی این مراکز تاکید داشته و برپایه استانداردهای مرتبط، از جمله۹۴۲ TIA طرح ریزی و توسعه زیر ساخت های مرکز داده را مد نظر قرار داده است که دریافت اولین گواهینامه رتبه بندی خدمات مرکز داده در سطح کشور مهر تائیدی بر صحت و عملکرد مناسب آسیاتک در این خصوص می باشد.

با آرزوی دستیابی به موفقیت ها و دستاورد های بزرگ در حوزه ارائه خدمات ارتباطی و گام نهادن در مسیر افزایش رفاه شهروندان ایران اسلامی.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت آسیاتک سازمان فناوری اطلاعات خدمات مرکز داده ارائه خدمات مراکز داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان

همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو که به معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران می‌پردازد، بانک سامان به عنوان یک بانک پیشرو در ارائه خدمات به تجار کشور، حضوری فعال و پررنگ در این نمایشگاه دارد.

به نقل از سامان رسانه، هاله حسین‌زاده معاون بین‌‎الملل بانک سامان در گفتگویی، با بیان اینکه بانک سامان به منظور معرفی خدمات خود به صادرکنندگان کشور، حضوری پررنگ در نمایشگاه ایران اکسپو دارد، عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط و محدودیت‌های بین المللی، یکی از بزرگترین دغدغه‌های صادرکنندگان ایرانی نحوه وصول عواید صادراتی است. از این‌رو بانک سامان با توجه به شبکه گسترده و قوی کارگزاری از یک‌سو و از سویی دیگر تیم حرفه‌ایی و توانمند خود، توانسته نقش موثر و بسزایی در راحتی، سرعت و امنیت صادرات و وصول درآمد‌های حاصله در حوزه‌های مختلف داشته باشد.

معاون بین‌الملل بانک سامان سپس ادامه داد: در همین حال باید گفت که با توجه به جایگاه بسیار خوب بانک سامان در شبکه بانکی کشور، که طی چندین سال گذشته همواره در میان سه بانک اول کشور از لحاظ حجم عملیات ارزی در حوزه واردات بوده، «بازار تقاضای» خوبی برای خرید ارز حاصل از صادرات در اختیار دارد که صادرکنندگان با اتکا بر توانمندی بانک سامان در این حوزه می‌توانند با سرعت و راحتی، تعهدات صادراتی خود را از طریق بانک سامان ایفا کنند.
حسین‌زاده در بخش دیگری از این گفتگو اظهار کرد: با توجه به سیاست بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سایر ارگان‌های متولی مبنی بر ایجاد ابزار‌های تشویقی و حمایتی در توسعه صادرات کشور و همچنین ایجاد بستری امن و راحت از طریق سیستم بانکی به منظور هدایت منابع ارزی واصله به سمت واردات مورد نیاز کشور، در آینده نزدیک نقش بانک‌ها به عنوان بازو‌های اجرایی بانک مرکزی در این فرایند پررنگ‌تر خواهد شد. از این رو، بانک سامان همانند گذشته، با تمام توان و قدرت آماده است تا در کنار فعالان اقتصادی کشور اعم از واردکنندگان و صادرکنندگان به عنوان حلقه واسط تسهیل‌گر حضور داشته باشد تا با شنیدن دغدغه‌ها و نیازهایشان به ارائه راه حل و راهکار‌های متناسب با آن‌ها بپردازد.

معاون بین‌الملل بانک سامان با اشاره به مزیت این بانک نسبت به سایر بانک‌های کشور در حوزه ارزی، عنوان کرد: همانطور که پیش‌تر اشاره کردم بانک سامان، طی چند سال گذشته همواره بین سه بانک نخست کشور از لحاظ حجم عملیات ارزی بوده که بی شک این مهم، نتیجه رضایت و خشنودی مشتریان از ارائه خدمات بانک سامان است و خود گویای مزیت بالای بانک سامان در شبکه بانکی کشور است.

هاله حسین‌زاده در پایان از تجار و فعالان حوزه واردات و صادرات کشور دعوت کرد تا در تمامی اوقات سال برای دریافت اطلاعات و آگاهی از خدمات قابل ارائه به همکاران بانک سامان در شعب ارزی و یا همکاران بانکداری شرکتی بانک سامان و یا صرافی سامان مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای