Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان به شدت از قضاوت و رفتار داور دیدار شاگردان امیر قلعه‌نویی مقابل تراکتور تبریز انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

حیدر افسری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص اعتراض اعضای تیم گل‌گهر سیرجان به رضا کرمانشاهی در پایان دیدار مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: اخراج نوید عاشوری مسئله داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بازیکنی تکنیکی و بااخلاق است و 30 دقیقه وارد زمین شده بود. عاشوری در صحنه اخطار دوم هم توپ را زد. زمانی که وارد زمین شد، کرمانشاهی به او گفت بدون اجازه من و داور چهارم به زمین آمدی و تو را اخراج می‌کنم!

وی با بیان اینکه شیرازه گل‌گهر با اخراج عاشوری از هم پاشید، تصریح کرد: تا دقیقه 86 سوار بر بازی بودیم. داور پنج دقیقه وقت اضافه گرفت، اما تراکتور در دقیقه 7+90 گل زد. آیا این انصاف است؟ کرمانشاهی پس از بازی گفت تراکتور چند تعویض داشت. تراکتور تا آن گل فقط یک بار تعویض کرد که 30 ثانیه وقت برد. او بازی را با این شرایط درآورد و طبیعی است که کادر فنی حریف به هم بریزد. آیا داور باید گردن‌کشی کند، صدایش را بالا ببرد و کسی چیزی نگوید؟

شکایت کرمانشاهی از 3 عضو کادر گل‌گهر سیرجان به کمیته اخلاق

سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان درخصوص شکایت رضا کرمانشاهی از سه عضو این تیم به تسنیم گفت: او می‌خواهد فرار رو به جلو کند و اعضای یگان ویژه هم گفتند کسی فحش نداد. چرا فقط کرمانشاهی شنیده که به او فحاشی شده است؟ او یکی از نفرات تیم ما را به رختکن برد و از الفاظ رکیکی استفاده کرد که شرم می‌کنم بگویم.

افسری در مورد اتفاقات پس از پایان دیدار یادآور شد: کرمانشاهی را به کلانتری بردند و فهمیدند نفر کناری خودش فحش داده است. او می‌داند هجمه‌ها قرار است به سمت خودش وارد شود و فرار رو به جلو می‌کند. داور باید قانون را رعایت می‌کرد که نکرد، اما بعد از بازی می‌توانست به رختکن برود. او چرا اعضای تیم ما را تهدید کرد و به همه کارت داد؟ کدام قانون گفته داور حق تهدید کردن دارد؟

وی در مورد شکایت باشگاه گل‌گهر سیرجان از کرمانشاهی خاطرنشان کرد: از او شکایت می‌کنیم. به این مسائل داوری عادت کرده‌ایم و از شکایت کردن خسته شده‌ایم، اما این داور جوّی رسانه‌ای علیه باشگاه راه انداخت و مجبوریم شکایت کنیم. خواهش می‌کنم مراجع ذی‌ربط، همه عوامل بازی را دعوت کنند و مشخص شود کسی فحش داده یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال گل گهر سیرجان تیم فوتبال گل گهر سیرجان گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند

به گزارش "ورزش سه"، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل گهر بعد از برتری تیمش برابر فجرسپاسی در کنفرانس خبری گفت: می‌خواهم از هواداران‌مان که از سیرجان آمدند تشکر کنم و از سیرجان آمدند. نتایج اخیرمان خوب نبود و حمایت‌شان برای‌مان مهم بود.

ویدئو: 331110

او در مورد بازی گفت: من خیلی سبک تیم حریف را دوست دارم و انتظار بازی سختی را داشتم و چیزی که کار را برای ما سخت‌تر کرده بود جو استادیوم بود. یک سری صحنه‌ها بود که باید از آن جلوگیری شود ولی خیلی جو خوبی حاکم بود. مقابل تیمی بازی کردیم که سازماندهی خوبی داشتند. من به بازیکنانم گفتم صبر داشته باشند تا آن لحظه‌ای که بتوانند گل بزنیم.

او در پایان گفت: من رضایت دارم از تمرکزی که بچه‌ها داشتند. به خاطر اینکه ما تیم باتجربه‌تری بودیم و بازیکنان با کیفیتی داشتیم توانستیم نتیجه را بگیریم. واقعا گلزنی در دقایق پایانی راحت نبود.

دیگر خبرها

  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار یک- مس صفر/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار یک- مس صفر/ ملوان صفر- سایپا صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار صفر- مس صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر