Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته در عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرستان های همجوار زورگیران دستگیر شدند .

درپی چندین فقره زورگیری خشن در سطح حوزه شهرستان رباط کریم که فیلم های ان در فضای مجازی پخش شد مراتب در دستور کار عوامل انتظامی شهرستان و کلانتری ۱۲ نصیرشهر قرار گرفته و پس از شناسایی این زور گیران و اخذ دستورات لازم از مقام قضایی، شب گذشته در عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرستان های همجوار زورگیران دستگیر شدند که در ادامه به ۵۰ فقره سرقت و زورگیری از شهروندان در منطقه اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، لذا از همه شهروندان مال باختگانی که گوشی و سایر اموال انها به طور زورگیری خشن با تهدید سلاح سرد به سرقت رفته خواهشمند است جهت شناسایی به پلیس اگاهی شهرستان مراجعه نمایند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی زورگیری خشن زورگیران اخبار حوادث سرقت زورگیران زورگیر خشن نصیرشهر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی بازیگر سینما و تلویزیون سحر قریشی قیمت تجاوز امین حیایی ایران بورس خانه مجردی ترکیه شیطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمد صالحی در این خصوص گفت: در پی گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل، در سطح حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر به دو گروه شکارچی غیر مجاز برخورد نموده که پس از شناسایی این متخلفین و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری متخلفین شدند.

وی افزود: از گروه اول که در سطح رودخانه‌های این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند ١٠٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه شش عدد تور ماهیگیری و سه عدد قلاب کشف و ضبط گردید.

صالحی افزود: در ادامه گشت و کنترل در این شهرستان به گروه دیگری از متخلفین زیست محیطی برخورد نموده که از آن‌ها اداوت شکار کشف و ضبط گردید.

صالحی گفت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده متخلفین، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردیده که متخلفین با دستور مقام قضایی روانه بازداشتگاه شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان از هموطنان عزیز درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به آن اقدام شود. برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902664

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند