Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، جدول زمانبندی برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی در استان را تشریح کرد.

مهدی باغبان نوین در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که ‌مسابقات قرآنی از ۲۷ تیرماه آغاز می‌شود، گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات در پنج منطقه شهرستانی استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسابقات شهرستان‌های اهر، هریس، ورزقان، خداآفرین و کلیبر در شهرستان معین اهر و روز ۲۷ تیرماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: رقابت ثبت نام کنندگان از شهرستان‌های میانه، هشترود، چاراویماق، سراب و بستان آباد نیز در روز بیست و هشتم تیرماه و در شهرستان معین میانه برگزار شده و نیز تبریز به عنوان شهرستان و منطقه معین انتخاب شده ‌و کلیه ثبت نام کنندگان از شهرستان‌های اسکو، آذرشهر و تبریز در این محل مسابقه می‌دهند که در این راستا مسابقات قرآنی خواهران این منطقه در روز ۳۱ تیرماه و برادران در روز یکم مردادماه برگزار می‌شود.

باغبان گفت: مسابقات قرآنی شهرستان‌های مراغه، بناب، عجب شیر و ملکان در شهرستان معین مراغه ‌و روز چهارم تیرماه و مسابقات شهرستان‌های مرند، جلفا و شبستر  روز ششم مردادماه در مرند آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: کلیه داوران حاضر در این رقابت‌ها از طریق اداره کل اوقاف و امور خیریه استان انتخاب شده و به شهرستان‌ها فرستاده می‌شوند.

وی در خصوص تفاوت برگزاری دوره جاری مسابقات قرآنی با سایر دوره‌ها، گفت: در این دوره برای اولین بار از ضبط صوت استفاده شده و تمامی اجراها ضبط می‌شود و سپس به همراه کاربرگ‌ به سازمان مرکزی ارسال خواهد شد؛ چرا که داوری‌های مراحل بعدی این مسابقه بر حسب مرحله شهرستانی انجام می‌گیرد.

مسئول اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی متذکر شد: کلیه اخبار و مطالبی که در خصوص مسابقات قرآنی شهرستان‌ها وجود خواهد داشت، تنها از طریق کانال روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی اطلاع رسانی خواهد شد و هرگونه خبری به دور از این کانال خلاف است.

وی افزود: در صورت وجود هرگونه مشکل و یا پرسش، افراد می‌توانند با اداره کل به شماره ۲۵۲۹ تماس گرفته و سپس با درج شماره داخلی روابط عمومی به عدد ۳۱۰۵، و یا با تماس مستقیم به اداره امور قرآنی با شماره ۳۳۲۵۰۴۰۱ به صورت شبانه روزی سوالات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری قرآن کريم مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه مرحله شهرستانی آذربایجان شرقی مسابقات قرآنی شهرستان ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم

بارش برف در چهل و هشتمین روز از بهار در روستاهای کندوان، عنصرود، آشستان، کرد آباد و گنبرف بخش مرکزی اسکو از بعد از ظهر امروز آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، علی تدین بخشدار مرکزی اسکو عصر امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ ظهار کرد: به علت گرمای هوا و ذوب شدن فوری برف خساراتی به محصولات کشاورزی وارد نشده است، اما در ارتفاعات به علت سرمای حاکم و ماندگاری برف در روی محصولات و درختان فعلاً قابل پیش‌بینی نیست که خساراتی به محصولات وارد می‌شود یا نه.

برودت هوا در برخی مناطق روستایی اسکو به نزدیک یک درجه بالای صفر رسیده و مردم این شهرستان را غافلگیر کرده است.

اداره کل هواشناسی استان با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از عصر امروز دوشنبه، تشدید سامانه بارشی، موجب رگبار باران و رعد برق در همه نواحی آذربایجان شرقی و در نواحی مستعد، بارش تگرگ و وزش باد گاهی شدید خواهد شد که احتمال رخداد تندبادهای لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

کد خبر 751265

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری آزمون نهایی دانش آموزان
  • آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات در آذربایجان شرقی
  • استخرهای شنا در آذربایجان شرقی نیازمند بازسازی اساسی هستند
  • قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی
  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • استاندارتهران جزئیات تشکیل استانهای تهران شرقی وغربی را تشریح کرد
  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • فعالیت۷۰ مهد قرآنی در مساجد آذربایجان غربی با هدف حمایت از مادران
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی