Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@16:05:52 GMT

پرسپولیسی ها ریکاوری کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۸۲۳۲

پرسپولیسی ها ریکاوری کردند

تمرین و ریکاوری سرخپوشان بعد از برد برابر آلومینیم اراک از ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی آغاز شد.

به گزارش برنا؛  برای این تمرین ابتدا بازیکنانی که در بازی شب گذشته به میدان نرفته بودند، وارد زمین شدند و بعد از گرم کردن و انجام کارهای هوازی و کششی، زیر نظر کادر فنی بخش‌های مختلف تمرین را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دویدن، پاس‌های سرعتی و شوتزنی، پاسکاری، تمرینات ترکیبی و تحت فشار و فوتبال هدفمند، بخش‌های مختلف تمرین این گروه از بازیکنان بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

تمرین امروز یکشنبه حدود ۷۰ دقیقه به طول انجامید و بازیکنان پس از آن، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

سایر بازیکنان تیم که در بازی دیشب برابر تیم آلومینیوم اراک به میدان رفته بودند، از ساعت ۱۱ زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند.

کمال کامیابی‌نیا و عیسی آل کثیر به دلیل مصدومیتی که دارند، کماکان زیر نظر کادر پزشکی کار کردند.

پرسپولیس روز پنج‌شنبه باید در دربی پایتخت در مرحله یک چهارم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) در برابر استقلال به میدان برود.

سرخپوشان در این بازی، محروم ندارند و کادر پزشکی تیم در تلاش است که مصدومان تیم به این بازی برسند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی زمین فوتبال پایتخت جام حذفی استقلال پرسپولیس تمرین آلومینیوم کادر پزشکی زیر نظر کادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، بارها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آنها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سالها در فوتبال ایران رخ می‌داد اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آنها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آنها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بارها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

دیگر خبرها

  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان