Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@22:41:24 GMT

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۸۳۰۶

عیسی آل‌ کثیر و کمال کامیابی‌ نیا کماکان زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌ های خود را دنبال می‌ کنند

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شهریار مغانلو که در بازی دیشب مقابل آلومینیوم اراک با شکستگی از ناحیه سر مواجه شد بلافاصله بعد از بازی تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت.

مهاجم سرخپوشان با حضور در بیمارستان جراحی سر پایی روی سر خود داشت و امروز هم با سر بانداژ شده در تمرین حاضر شد و زیر نظر کادر پزشکی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فعلا باید طبق برنامه کادر پزشکی تمرین کند.

عیسی آل‌ کثیر و کمال کامیابی‌ نیا نیز به دلیل مصدومیت‌هایی که دارند کماکان زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌ های خود را دنبال می‌ کنند تا بتوانند زودتر به تمرینات گروهی بازگردند.

اخبار داغ 

سحر قریشی از صفا با ایمان تا بوسه ناتمام با طارمی! برترین های قرن با حسن روشن: بقال رکورد دایی را نشکسته که ناراحت باشد؛ برای خراب کردن حجازی زدن یک نقطه کافی بود گل محمدی دوربین های صدا و سیما را بیرون کرد شکایت دیاباته کار دست استقلال داد | پنجره آبی ها دو قفله شد بغض لیونل مسی پس از سوت پایان بازی و قهرمانی با آرژانتین در کوپا آمریکا 2021 / فیلم لیونل مسی، 5 سال پیش: فکر می کنم تقدیر این است که من جام ملی نگیرم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کادر پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران نخستین برنامه تمرینی خود برای بازی با تیم هوادار را امروز از ساعت ۱۶ آغاز کردند.

در این برنامه که همه نفرات در دسترس کادر فنی بودند و مصدومی نداشت، سرخپوشان به دو گروه تقسیم شدند. گروه بازیکنانی که در ترکیب اصلی مصاف با نساجی حضور داشت زیر نظر مربی بدنساز به ریکاوری پرداخت و سایر نفرات، پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال را به مدت 75 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی به انجام رساندند.

در پایان این تمرین، تعدادی از بازیکنان هم تمرین شوتزنی داشتند. پرسپولیس پس از پیروزی مهم برابر نساجی خود را آماده بازی بعدی خود برابر هوادار تهران می‌کند.

دیگر خبرها

  • رئالی‌ها با بایرن بازی دارند، مسی را فحش می‌دهند!‏
  • کشف سومین گور دسته جمعی در محوطه بیمارستان شفای غزه + فیلم
  • مشکل تازه برای پرسپولیس؛ مدارک پزشکی ارائه کنید!
  • پرسپولیس و یک مزیت مهم در برنامه ۴ هفته پایانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم
  • پاسور کلیدی والیبال، لیگ ملتها را از دست داد
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • ردپای مسی روی شش گل!