Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بیمه سلامت استان خبر داد و گفت:کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پایلوت طرح نظام ارجاع پزشک خانواده در بیمه سلامت همگانی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ غلامرضا کاظمی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پایلوت طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده در بیمه سلامت همگانی انتخاب شده است، گفت: در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر استان دارندگان دفترچه بیمه سلامت همگانی صاحب پزشک خانواده خواهد شد که در این راستا توانسته ایم با تلاش های زیاد و در حمایت از بیمه شدگان صندوق بیمه همگانی، کهگیلویه وبویراحمد را به عنوان پایلوت طرح نظام ارجاع پزشک خانواده انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد با تحت پوشش قرار دادن 512 هزار نفر بیش از 74 درصد جمعیت استان را تحت پوشش قرار می دهد ، بیش از 34000هزار نفر جمعیت بیمه صندوق همگانی در سطح استان می باشند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: صندوق بیمه همگانی در سال ۹۳ برای افرادی که فاقد دفترچه هستند شروع به کار شده و قانونگذار ارائه خدمات را منوط در مراکز دولتی دانشگاهی کرده است،اگر دارندگان این دفترچه به مراکز خصوصی مراجعه کنند خدماتی دریافت نخواهند کرد و هزینه آنها به صورت آزاد محاسبه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراکز دانشگاهی دولتی استان دیگر تکاپوی نیاز بیمه شدگان را نداشته و هزینه زیادی را متحمل می شوند، افزود: با اجرای پایلوت طرح نظام ارجاع پزشک خانواده در صندوق بیمه سلامت همگانی به ازای هر 500 نفر تا 750 نفر برای پزشکان عمومی یک شیفت و 1000 تا 1500نفر برای پزشکان عمومی دو شیفت نظام ارجاع به سه سطح 1 و2 و3 تقسیم می شود در سطح یک پزشکان عمومی و برخی از متخصصین مشخص شده در شیوه نامه سازمان بیمه سلامت در سطح 2 پزشکان متخصص و در سطح 3شامل پزشکان فوق تخصص و خدمات فوق تخصصی می گردد.

وی ادامه داد:طبق دستورالعمل اعلامی هر پزشک دارای یک پزشک جانشین و یا جایگزین خواهد بود تا در مواردی که پزشک به هر علت در مطب حضور نیابد پزشک جایگزین یا جانشین به جای وی انجام وطیفه نماید و طبق این طرح پزشکان علاوه بر بیمه شدگان صندوق بیمه همگانی می توانند بیمه شدگان سایر صندوق ها و سازمان های بیمه گر دیگر را ویزیت نماینده .

کاظمی مدیر کل بیمه سلامت استان تصریح کرد:پرداخت به پزشکان بصورت سرانه خواهد بود و به این شکل که برای پزشکان عمومی به ازای هر بیمه شده 75 هزار ریال و برای پزشکان متخصص 105 هزار ریال خواهد بود که بطور ماهانه از طرف سازمان بیمه به این پزشکان پرداخت می شود . لازم بذکر است فرانشیز پرداخت بیمار در همه سطوح 60000 هزار ریال معال 6 هزار تومان میباشد.

و در پایان گفت: از نکات بسیار مهم این طرح بیماریابی بیماران دچار دیابت و پرفشاری خون میباشد و هر پزشک موظف است در 3ماهه اول آغاز طرح حداقل یکبار بیمه شدگان منتسب خود را جهت غربالگری و کشف بیماریهای پیشگفت معاینات لازم را انجام دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد بیمه سلامت همگانی پزشک خانواده پزشکان عمومی برای پزشکان صندوق بیمه بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!