Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:13:30 GMT

۲۵ کیلومتر چهار خطه در لرستان زیر بار ترافیک می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۸۴۴۹

۲۵ کیلومتر چهار خطه در لرستان زیر بار ترافیک می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، وحید کرم‌الهی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران از افتتاح چندین پروژه مهم در استان خبر داد و اظهار داشت: در ماه‌های پایانی دولت هستیم و با وجود محدودیت‌های اعتباری و شرایط سخت اقتصادی با عزم، اراده و تلاش دولتمردان و پیگیری در وزارت راه و شهرسازی کارهای خوبی در استان انجام شده و در حال اتمام است که به زودی به بهره‌برداری خواهند رسید و مردم از این منافع و مواهب پروژه‌ها استفاده خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۵ کیلومتر چهار خطه زیر بار ترافیک می‌رود

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین پروژه‌ای که در روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید آزادراه خرم‌آباد - بروجرد است، افزود: با وجود این پروژه مسیر خرم‌آباد به بروجرد را از ۱۰۰ کیلومتر به ۶۸ کیلومتر کاهش می‌دهد یعنی ۳۲ کیلومتر کاهش مسافت خواهیم داشت.

مدیرکل راه وشهرسازی لرستان گفت: با بهره‌برداری از این پروژه زمان سفر از خرم‌آباد به بروجرد حداکثر به ۴۰ دقیقه می‌رسد که این در صرفه‌جویی در مصرف سوخت، جلوگیری از سوانح جاده‌ای و تسریع در صنعت حمل و نقل شمال به جنوب مؤثر خواهد بود و منشأ تحول برای استان است.

وی افزود: در حوزه راه‌ها نیز در اداره کل راه و شهرسازی لرستان، ۲۵ کیلومتر چهار خطه را به اتمام رساندیم که زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اظهار داشت: پروژه زیرگذر فیروزآباد به طول ۱.۲ کیلومتر به اتمام رسیده است و در روزهای آتی شاهد بهره‌برداری و افتتاح آن خواهیم بود.

۵۰۰ میلیارد اعتبار هزینه شد

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اظهار داشت: مجموع اعتبار هزینه شده در پروژه‌های راه و شهرسازی لرستان، ۱۵۰ میلیارد تومان است که با توجه به طول زمانی که صرف اجرای این پروژه‌ها شده است ارزش تقریبی آنها حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان است.

کرم الهی با بیان اینکه در حوزه بازسازی خسارات ناشی از سیل، همکاران ما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حدود ۲۸ پل بزرگ و کوچک و آبرو را به بهره‌برداری رساندند که مهم‌ترین آنها پل بزرگ «بابازید»، «پران پرویز» و پل «حیات‌الغیب» و ۲۵ دستگاه پل و آبروهای دیگر با صرف اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان است آماده افتتاح هستند، بیان داشت: این پروژه‌ها ماحصل تلاش و همدلی همکاران، بخش خصوصی، پیمانکاران، مشاوران، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بوده است.

وی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در پروژه بزرگ آزاد راه خرم‌آباد - بروجرد سنگ تمام گذاشتند و دولت نیز منابع مالی بسیار خوبی به این پروژه تزریق کرده است و تاکنون یک میلیارد و ۴۰۰ تومان اعتبار به این پروژه تخصیص یافته است و جا دارد به عنوان خدمتگزار مردم در راه و شهرسازی لرستان از زحمات همگی از جمله وزیر راه و شهرسازی، استاندار، معاون امور عمرانی استانداری، پیمانکاران، مشاوران، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) قدردانی کنم.

کرم‌الهی بیان داشت: امیدوارم این دست تلاش‌ها موجب رضایت الهی و مردم شریف لرستان باشد.

کد خبر 5255361

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راه و شهرسازی لرستان راهسازی ویروس کرونا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه شیوع کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه قطعی برق اردبیل ایلام عکس استانها زلزله واکسن کرونا اراک راه و شهرسازی لرستان بهره برداری پروژه ها خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ ۲۱ اردیبهشت مردم حوزه خرم آباد و چگنی برای انتخاب دو نماینده پای  صندوق‌های رأی خواهند رفت.
صداوسیمای لرستان هم با ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال آگاهی بخشی هر چه بیشتر مردم است .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان گفت:بسته های ۲۰ دقیقه ای از معرفی نامزدها در صداوسیمای لرستان با حضور  نامزدها آماده شده که در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی این یسته ها پخش خواهد شد.
برای مرحله دوم دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه ی خرم آباد و چگنی ۴۳۰ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده تا تکلیف دو نماینده این حوزه انتخاباتی مشخص شود. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار